تعطیلات لیگ باید به حداقل برسد

به گزارشافکارنیوزبه نقل از مهر، پرویز حیدری، در مورد اینکه به نظر می‌رسد تعطیلات لیگ روی نتیجه‌گیری تیم سایپا تاثیر منفی نگذاشت، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اگر بگویم تاثیر نگذاشته، دروغ گفته‌ام. تیم فوتبال سایپا برابر صبا خوب بازی نکرد، بازیکنان افت داشتند اما به لطف خدا پیروز میدان شدند و به سه امتیاز رسیدند.

وی با اشاره به اینکه این سه امتیاز برای سایپا بسیار مهم بود، افزود: در ابتدای فصل سایپا استارت خوبی زد که به خاطر تلاش و برنامه‌ریزی خوب در اردوها و تمرینات آماده‌سازی پیش از فصل بود. اما متاسفانه تعطیلات مقطعی لیگ نظم تیم ما را بر هم زد و تاثیر منفی آن را روی روند نتیجه گیری سایپا مشاهده می‌کنید.

مدیرعامل باشگاه سایپا اولویت و هدف اصلی همه عوامل اجرایی در فوتبال را موفقیت تیم ملی دانست و ادامه داد: طبیعی است تعطیلات به همه ضربه زده و تاثیر منفی آن را روی بازی‌های تیم‌ها می‌بینید. اکثر تیم‌ها همانند صبا که ابتدای فصل خوب بوده‌، افت کرد‌ه‌اند. امیدوارم مسئولان تعطیلات را به حداقل برسانند تا در کنار توجه به تیم ملی باشگاه‌ها هم متضرر نشوند.

وی همچنین تاکید کرد: در این تعطیلات تیم ملی هم آنچنان که توقع می‌رفت انتظارات را برآورده نکرد، مردم و رسانه‌ها که یار دوازدهم بودند، را ناراحت کرد و تاثیر منفی روی جامعه گذاشت. البته من همچنان امیدوار به صعود تیم ملی به جام جهانی هستم که اگر این اتفاق بیافتد مردم خوشحال خواهند شد.

" این فوتبال است و نمی‌توان کسی را مقصر اصلی ناکامی تیم ملی دانست. " حیدری با اشاره به این مسئله خاطرنشان کرد: بعضی مواقع بدشانسی و در مواقعی روی فرم نبودن بازیکنان باعثمی‌شود نتیجه دلخواه به دست نیاید. به نظرم بازیکنان ایران تیم نه چندان قدرتمند ازبکستان را دست کم گرفتند. تیم‌های ملی و باشگاهی ایران همیشه مقابل تیم‌های قدرتمند عملکرد خوبی دارند اما برابر تیم‌‎های ضعیف آن طور که باید بازی نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه شرایط تیم ملی برای صعود سخت‌تر شده اما در ناامیدی بسی امید است، تصریح کرد: امیدوارم با مدیریت صحیح ناامیدی به ناامیدی‌تر تبدیل نشود و با موفقیت‌های آینده و صعود تیم ملی به جام جهانی آبروی نظام و ایران حفظ شود.

مدیرعامل باشگاه سایپا با اشاره به اینکه کفاشیان و مدیران فوتبال تمام هم و غم خود را برای حمایت از تیم ملی و صعود آن به جام جهانی به کار بسته‌اند، در مورد اینکه آیا وی نامه‌ای برای برگزاری مجمع اضطراری انتخاباتی جهت تغییر رئیس فدراسیون فوتبال امضا کرده، اظهار داشت: من وارد این بازی‌ها نمی‌شوم زیرا تا به امروز سایپا باشگاهی بی حاشیه بوده است.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: تا زمانیکه عمدی در کار نباشد، ما حمایت خود را از فدراسیون انجام می‌دهیم که خوشبخاته تا امروز همه برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنند تا تیم ملی موفق شده و دل مردم به رنج نیاید اما اگر مطمئن شویم عمدی در کار است ۱۰۰ درصد برخورد می‌کنیم.

حیدری در پایان در مورد هدفگذاری تیم فوتبال سایپا برای مسابقات جام حذفی گفت: هر باشگاه و تیمی با هدف موفقیت در جام حذفی به میدان میرود و تیم سایپا هم از همان روز نخست با روحیه جنگندگی و برای رسیدن به قهرمانی در این مسابقات شرکت خواهد کرد.