به گزارش افکارنیوز، حسین البشیری، یکی از شهروندان عربستان به خبرنگار " محدوده " گفت: در حال حاضر تدابیر امنیتی شدیدی در شهر ریاض و حومه آن اجرا می شود.

این منبع آگاه افزود: برخی از شاهزادگان صعودی اقدام به راه اندازی شبکه های اینترنتی برای تبلیغ وتخریب یکدیگر و جنگ نامحسوس خود برای رسیدن به قدرت را آغاز کرده اند.

خبر عیادت خاندان سعودی از پادشاه عربستان یک هفته پس از عمل جراحی درحالی اعلام شده که هیچگونه تصویری از این ملاقات منتشر نشده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اعضای خاندان حاکم از عبدالله بن عبدالعزیز بعد از عمل جراحی اخیر عیادت کردند؛ این درحالی است که هیچ تصویری از این ملاقات منتشر نشده است.

خبرگزاری رسمی سعودی در کنار این خبر، تصاویر برخی از مسئولان و اعضای خاندان حاکم را داخل شهرک پزشکی ملک عبدالعزیز وابسته به گارد ملی را منتشر کرد؛ بدون اینکه هرگونه تصویری را از صحنه ملاقات آنها با شاه سعودی نشان دهد.

خبرگزاری عربستان همچنین هیچ اشاره ای به اسامی ملاقات کنندگان با شاه سعودی و یا زمان مرخص شدن ملک عبدالله نکرده است.

شاه سعودی شانزدهم ماه جاری میلادی زیر تیغ جراحی رفت؛ برخی گزارشهای غیررسمی از وخامت حال وی حکایت دارد.

بر اساس اخبار غیر رسمی، وضعیت جسمی عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان مجدداً رو به وخامت نهاده و وی در وضعیت بسیار خطرناکی قرار دارد. و پزشکان معالج به علت بی هوش طولانی، برای زنده نگه داشتن او از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می کنند.

فرد ناشناسی به نام " مجتهد " که به منبع بسیاری از اخبار پشت پرده خاندان حاکم در عربستان تبدیل شده، دیروز اعلام کرد: ملک عبدالله با مشکل نارسایی قلبی، کلیوی و ریوی حاد مواجه است و سرنوشت وی ظرف دو روز آینده قطعاً مشخص خواهد شد.

مجتهد افزود: شاهزاده محمد بن نایف وزیر کشور عربستان نیروهای تحت امر خود را به حالت آماده باش درآورده، ولی واقعیت این است که خود را برای غلبه بر رقبایش آماده می کند و این امر بیانگر بروز اختلافات شدید میان خاندان حاکم، در صورت مرگ ملک عبدالله است.

مجتهد در ادامه نوشت: از زمان بستری شدن ملک عبدالله،رایزنی های اعضای مهم خاندان سلطنتی آل سعود برای بررسی مساله جانشینی وی همچنان ادامه دارد.