اگر حقمان را می‌دادند چهارم جدول بودیم / میثاقیان اینبار از این حرف‌ها زد
افکار نیوز گروه ورزشی:

اکبر میثاقیان درباره شرایط فعلی آلومینیوم هرمزگان، گفت: ما تا اینجای کار که پانزده هفته گذشته است هیچ وقت شرایط یک تیم بازنده را نداشتیم و با این همه مشکلاتی که داریم خوب بوده ایم. ما گرمای هرمزگان را گذرانده ایم، شاید کمتر کسی پیدا شود بتواند این آب و هوای گرم را تحمل کند.

وی افزود: تا اینجا من برای این تیم از جانم مایه گذاشته‌ام و واقعا خدا و امام رضا به من کمک کرده‌اند. من روز اول قول داده ام که این تیم را در لیگ برتر نگه دارم و تا روز آخر لیگ هم روی قولم می‌مانم.

میثاقیان درباره بازی روز چهارشنبه مقابل تراکتور سازی گفت: بازی بسیار سختی داریم چون هم تراکتور سازی تیم خوبی است و هم اینکه شرایط آب و هوایی جنوب ایران با تبریز فرق دارد و سرمای هوا می تواند مشکل ساز شود. به تبریز می رویم تا بازی خوبی کنیم و دست پر به بندرعباس برگردیم.

وی ادامه داد: ما در خانه حربف خیلی خوب بازی میکنیم، شما همین بازی با ملوان و پرسپولیس را نگاه کنید که ما چطور امتیاز از دست دادیم. بچههای ما نشان دادهاند که جانانه میجنگند و در بازیهایمان شانس گل های زیادی داشته ایم که اگر بازیکنان بیشتر دقت می کردند و داورها حقمان را می دادند الان در جدول، چهارم بودیم.