به گزارش افکار، علی نمکین مدیر عامل شرکت ایساکو با بیان این مطلب، خبراز تشکیل تیم های ویژه بارزسی جهت تشدید نظارت بر نمایندگیهای گروه صنعتی ایران خودرو و برخورد با نمایندگیهای متخلف داد.

وی افزود: با عاملان هرگونه تخلف در عرضه، گرانفروشی، عدم پاسخگویی و ارایه خدمات نامطلوب به مشتریان به طور جدی برخورد خواهد شد.

نمکین تاکید کرد: شرکت ایران‌خودرو در سال جاری بیش از سنوات گذشته، در زمینه نظارت و بازرسی بر عملکرد نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش خود، اقداماتی را به صورت نظام‌مند انجام داده است.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو تصریح کرد: ارزیابی‌های سالانه فروش ایران خودرو، موجب شده است تا عملکرد کلیه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش مورد سنجش قرار گرفته و براساس معیارهای تعیین شده، ارزیابی شود.

وی افزود: بر همین اساس در سال ۹۱ فعالیت برخی نمایندگی‌هایی که به دلیل فاصله از استانداردها و معیارهای تعیین شده برای ارایه خدمت به مشتریان، ‌ لغو امتیاز شده و یا فعالیت آنان به صورت تعلیق درآمده است.

نمکین خاطر نشان ساخت: شركت ايرانخودرو با هدف تكريم مشتريان خود، تعداد ۲۱ نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش خود در سطح كشور را به دليل رعايت نكردن اصول و ضوابط تعيين شده در ارتباط با مشتري لغو امتياز كرده و فعاليت تعداد ۲۲ نمايندگي نيز به صورت تعليق درآمده است.