استیلی: پیشنهادتیم‌های لیگ برتری را ردکردم

به گزارشافکارنیوزبه نقل از فارس، حمید استیلی در حاشیه عقد قرار داد باشگاه پرسپولیس با آکادمی باشگاه ترافیک برزیل اظهار داشت: خوشبختانه پس از مدت‌ها اتفاق بسیار خوبی در فوتبال ما و باشگاه پرسپولیس در حال رخ دادن است. هیچ وقت در تیم‌های پایه مخصوصا در تیم‌های بزرگ پرسپولیس و استقلال سرمایه گذاری خوبی نمی‌شود، به همین دلیل شخصا با رویانیان در این باره صحبت‌هایی داشتم.

به گزارش فارس، وی افزود: از چند تیم لیگ برتری برای عقد قرار داد پیشنهادهای خوبی به من شد اما آنها را رد کردم و ۴۵ روز به دنبال امضای این قرار داد با برزیلی‌ها رفتیم. ما برای اینکه به تیم‌های پایه خود سر و سامان بیشتری دهیم چارت تشکیلاتی را برای آکادمی خود مشخص کردیم. آدم‌هایی را برای کمک دعوت کردیم که به درد ما بخورد تا زیر مجموعه مدیر عامل باشگاه و زیر شاخه کمیته فنی و رئیس سازمان فوتبال یعنی تاج در شورای آکادمی کار خود را دنبال کند.

استیلی ادامه داد: با وجود صحبت‌های رویانیان متاسفانه کمی از لحاظ سخت افزاری مشکل داریم. فقط ورزشگاه امام رضا را برای تمرین ۵ رده سنی داریم که این مسئله کارمان را مشکل کرده مثلا همین تیم ترافیک برزیل فقط ۵ زمین تمرین در اختیار دارد.

وی تاکید کرد: اتفاق بزرگی برای فوتبال ما افتاده که ما بتوانیم فوتبال را در کنار تحصیل، برای کسب استعدادهای درخشان شناسایی کنیم. به همین دلیل برای کمک با افراد بزرگی مثل کماسی، برای واحد ارزیابی و سنجش‌مان به توافق رسیدیم. همچنین برای استعداد یابی ۳ گزینه مد نظر داریم تا انتخاب‌های شایسته‌ای داشته باشیم.

وی در پاسخ به سؤالی که با این شرایط به نظر شما برای حضور بازیکنان و مربیان در برزیل دعوایی پیش نمی‌آید نیز گفت: تنها من نیستم که در این خصوص تصمیم می‌گیرم بلکه شورای آکادمی پرسپولیس افراد را انتخاب می‌کند ما فقط بازیکنان زیر ۲۱ ساله به برزیل نمی‌فرستیم بلکه سنین ۱۵،۱۹ ساله نیز را انتخاب خواهیم کرد تا در برزیل آموزش پیدا کنند هدف ما این است که با یک برنامه ریزی پشتوانه پرسپولیس پر قدرت شود تا بازیکن سازی را در تیم خودمان برای آینده داشته باشیم و نه چشم‌مان دست دیگران باشد.