واکنش قلعه‌نویی به اظهارات مایلی‌کهن

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، امیرقلعه‌نویی در پایان کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار استقلال مقابل فولاد در جمع خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی در مورد اینکه آیا نیم فصل به اردو می‌روند گفت: با وضعیتی که سازمان لیگ دارد و قرار است جام حذفی برگزار شود اردوی ما کنسل شده است به همین خاطر به اردو نمی‌رویم.

وی افزود: متأسفانه امسال مشکلات مالی داشتیم. کادر پزشکی ما بسیار مظلوم هستند. بازیکنان ما تا به اینجا ۳۰درصداز پول‌های خود را دریافت کرده‌اند، انشاءالله در دور جدید پرداخت قراردادها کادر پزشکی هم به حق خود برسد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه گفته می‌شود جانواریو می‌ترسد عمل کند اظهار داشت: از این موضوع اطلاعی ندارم اما طبیعتا ما در مورد این مسئله تصمیم گیری می‌کنیم و اگر بازیکن نیاز به عمل داشته باشد باید این کار را انجام دهیم.

سرمربی استقلال در مورد جذب عباس محمدرضایی و اینکه آیا بازیکن دیگری خریداری خواهند کرد عنوان کرد: من هنوز خبر ندارم محمد رضایی جذب شده یا نه. اگر به من باشد دوست دارم هر ۷ نفری که می توان در فصل نقل و انتقال جذب کرد را خریداری کنیم اما باید فتح الله زاده از مسافرت بازگردد و جلسه ای در مورد این مسئله به جمع‌بندی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که محمود یاوری اعلام کرده استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دهند تا بازیکنان مورد نظرشان را بسازیم، گفت: دست یاوری درد نکند. یاوری پدر فوتبال ایران است، او افراد زیادی را به فوتبال ایران تحویل داده و من در مورد او هیچ حرفی نمی‌زنم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود ابراهیم قاسمپور به خاطر مذاکره استقلالی‌ها با رضا عنایتی ناراحت است، اظهار داشت: من همین الان در مورد این مسئله با قاسمپور صحبت کردم. بسیاری از باشگاه‌ها با بازیکنان ما مذاکره کردند و ما این اجازه را به آنها دادیم. وقتی نقل و انتقالات نیم فصل را قرار دادیم باشگاه‌ها نمی‌توانند بدون مذاکره بازیکنی را جذب کنند. ما همیشه اصول معرفتی و اخلاقی را رعایت کردیم و هیچ گاه کاری برخلاف قانون انجام ندادیم.

وی در مورد اینکه قاسمپور اعتقاد داشته مطرح شدن این بحثباعثبرهم خوردن تمرکز عنایتی شده، گفت: من همین الان با قاسمپور صحبت کردم. وی گفت چنین حرفی نزده است. خیلی از تیم‌ها با بازیکنان ما صحبت کرده‌اند یکی از تیم‌ها با امین منوچهری صحبت کرده بود و او در بازی توپ را در سه قدمی به بیرون زد. من نمی‌توانم بگویم فقط با منوچهری مذاکره شده است. او تمرکز نداشته و توپ را بیرون زده است.

قاسمپور از دوستان خوب من است. من یکی از علاقمندان بازی او بوده‌ام و خوشبختانه رابطه خوبی با هم داشتیم.

وی در مورد اینکه مایلی کهن نسبت به صحبت‌های او مبنی بر حضور غیرفوتبالی‌ها معترض شده است تصریح کرد: همه چیز را مردم باید قضاوت کنند. من اگر صحبتی انجام دادم نمی‌دانم چه ربطی به ایشان داشته است. باز من در هر صورت اعتقاد دارم فوتبال باید دست فوتبالی‌ها باشد.

قلعه نویی در مورد اینکه مایلی کهن گفته خانه ای در انزلی دارم که اگر لابی داشت می‌توانست آن را بسازد عنوان کرد: این مسئله هم به من ربطی ندارد که بخواهم اظهارنظر کنم. ما خودمان به اندازه کافی گرفتاری داریم. به نظر من فوتبالی ها باید احترام یکدیگر را داشته باشند و معتقدم فوتبال باید دست فوتبالی ها باشد.

وی در مورد اینکه مایلی کهن اعلام کرده بود او توسط همین غیرفوتبالی ها سرمربی شده است گفت: شاید هم چنین موضوعی وجود داشته که من از آن خبر ندارم.