به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، بر اثر واژگونی یک دستگاه جرثقیل بر روی منزل مسکونی بخشی از این منزل تخریب و یک نفر زخمی شد؛ این حادثه شب گذشته در خیابان بهار ۴ رخ داد.

*آسفالت نامناسب سبب نشست زمین شد

برخی از ساکنان این منطقه عنوان کردند: نبود آسفالت مناسب کوچه موجب نشست زمین در هنگام تردد جرثقیل شده و همین امر سبب واژگونی آن بر روی منزل مسکونی مورد نظر شد.

این حادثه با وجود اینکه تلفات جانی در برنداشت اما خسارت فراوانی به واحد مسکونی مذکور وارد کرده و موجبات ترس و وحشت ساکنان را برانگیخته است.

فردی که در همسایگی منزل حادثه دیده قرار دارد می‌گوید: این اتفاق تلفات جانی دربر نداشت، البته می‌توانست خسارات بیشتری را وارد کند، با این وجود یک مجروح و تنها آسیب دیدن یک منزل جای شکر دارد.

*اورژانس با یک ساعت تأخیر رسید

وی خاطرنشان کرد: ساعت چهار و ۲۰ دقیقه روز گذشته این اتفاق رخ داد و شاهد واژگونی یک دستگاه جرثقیل در حال عبور بر روی یک واحد مسکونی در کوچه‌مان بودیم.

این شهروند آبادانی اضافه کرد: بر اثر این حادثه غیرقابل انتظار یک نفر مجروح شد و با تأخیر یک‌ساعته اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

*صحنه حادثه ۲ ساعت به حال خود رها شده بود

وی همچنین عنوان کرد: حدود دو ساعت بعد از حادثه نیز از طرف هیچ نهاد یا ارگانی برای برداشتن جرثقیل نیامده و صحنه حادثه همچنان به حال خود رها شده بود!

دیگر شهروند ساکن منطقه بهار تصریح کرد: مسئولان در قبال این اتفاقات باید جوابگوی مردم باشند زیرا اگر در این حادثه کسی جان خود را از دست داده بود چه می‌شد؟!

وی افزود: در این بارندگی‌ها چه کسی به جرثقیل مجوز داده که به کوچه باریک راه پیدا کند و با وجود وضعیت آسفالت نامطلوب خیابان و کوچه‌های این شهر، چنین حادثه‌ای بیافریند؟

این شهروند آبادانی در پایان از مسئولان شهری خواست با رسیدگی بیشتری نسبت به حل مشکلات شهروندان مناطق مختلف شهری اقدام کرده و اسباب دردسر مردم را حذف کنند.