سرباز آمریکایی زن باردارش را کشت

افکار نیوز - جزئیات قتل همسر باردار سرباز آمریکایی پس از بازگشت از عراق
به نوشته روزنامه آمریکائی یو اس ای تو دی \ ' ولس ماگ دساز \ ' سرباز آمریکائی که در درگیری های شمال عراق شرکت داشت، روز گذشته در مدیسون ایالت ویسکانسین در اقدامی جنون آمیز پس از کشتن همسر باردار و دختر سیزده ماهه اش خودکشی کرد.

به گزارش افکار، واحد مرکزی خبر نوشت: به نوشته این روزنامه به گفته اقوام، دوستان و آشنایان این سرباز، وی مشکلی خاص بخصوص مشکل مالی نداشته و از وی هیچ یادداشت یا شواهدی باقی نمانده است که از علت این تصمیم جنون امیز و وحشتناک حکایت کند.
او این روزها درانتظار وضع حمل همسر باردار خود بود ولی احتمالا بدلیل مشکلات روانی این جنگ، دست به چنین اقدام جنون آمیزی زده است.
یو اس ای تودی به نقل از فرمانده پلیس محلی افزود: " ماگ دساز " زندگی خانوادگی خوبی داشت و به همین علت، خودکشی وی برای خانواده و نزدیکان او بصورت معما درآمده است.
به نوشته این روزنامه آمریکائی گارد ملی آمریکا نیز به درخواست پلیس برای بازبینی پرونده درمانی، به ویژه آزمایش های روانی وی پس از بازگشت از جنگ پاسخ مثبت نداده است.
این نشریه نوشت: گارد ملی ایالت ویسکانسین که این سرباز را در سال دو هزار و چهار استخدام و پس از آموزش به کویت و سپس در سال دوهزار و شش به شمال عراق اعزام کرده، مدعی است پرونده درمانی او از اسناد خصوصی است و برای حفظ اسرار خانوادگی نمی تواند انرا برای بررسی در اختیار پلیس قرار دهد.
به نوشته این روزنامه آمریکائی " ماگ دساز " در زمان استخدام ۱۷ سال بیشتر نداشت و حتی دوره آموزش دبیرستان را نیز به پایان نرسانده بود.
یو اس ای تودی درادامه افزود: پلیس خواستار پرونده این سرباز سابق شده است تا احتمال وجود ناراحتی های روانی دوران پس از جنگ را که معمولا بین این قبیل سربازان بسیار متداول است، بررسی کند.
این روزنامه آمریکائی در پایان نوشت: در آمریکا هر از گاهی موارد مشابه این خودکشی ها در میان سربازان و نظامیان بازگشته از جنگ به چشم می خورد که حاصل تجربیات و خاطرات تلخ جنگی است.

/ ب.