فردوسی پور: ‌چرا میثاقیان خودشو از بالای برج پرت نکرد پایین؟!
سرویس ورزشی افکار نیوز

- برنامه ی نود پاییزی در حالی به روی آنتن شبکه ی سه سیما رفت که همراه با اتفاقات جالبی بود:


طعنه ی فردوسی پور به اکبر آقا …
نود درجه: در حالی که همه ی دوست دارن فوتبال در سراسر جهان کل هفته ی قبل منتظر این بودند که میثاقیان خودش رو از بالای برج پرت کنه پایین(اشاره به قسم خوردن میثاقیان پس از بازی هفته قبل در مورد یکی از صحنه های بازی که گفته بود: که اگر این خطا، خطا نبود خودم رو از بالای برج میلاد پرت می کنم پایین. در برنامه ی هفته ی گذشته ی نود اثبات شد که خطا نبود) اما اکبر آقا خودش رو زد به اون راه(اشاره به چرت زدن میتاقیان در کنار زمین)


گلایه آبادنی ها

خلیل صالحی مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان که روی خط ارتباطی برنامه ی نود آمده بود در گله از فردوسی پور نسبت به برنامه ی هفته ی گذشته که با حضور ابراهیم تهامی بود از فردوسی پور پرسید: این جمله رو که شما به آقای تهامی گفتید لطفا برای من ترجمه کنید؟؟.. تو دیگه خیلی آبادنی هستی!..

فردوسی پور زد زیر خنده.. و گفت: نه این اصلا هیچی.. آقای تهامی که آمدند برنامه کلی در مورد حضورشان بحثشد بعدش ام در مورد حرفشان که گفته بودند من ۱۴ - ۱۵ نفر رو دریپل زدم حتی کلی اس ام اس جوک هم ساخته شد.. ه.. ه…یک توضیح ام بدم حالا قرار است هفته ی بعد فیلم اون بازی بدست مان برسد و ما پخش کنیم..!

و صالحی ادامه داد: من بحثروی صحبت های آقای تهامی ندارم بحثروی صحبت های شما است مثلا هفته ی قبل که یک صحنه از صحنه های ما رو نشان دادید توپی رو که منجرب به گل ما شد رو گفتید خب این به اون در …خب این حرف های شما ذهنیت ایجاد می کنه..

فردوسی پور: آقا شما چرا انقدر نیمه خالی لیوان رو میبنید … اول که شما امروز یکهو بیانیه میدید در مورد این که ما عمدا ابراهیم تهامی دعوت کردیم خب من چه می دونستم که قرار ابراهیم تهامی در این برنامه این حرف ها رو بزنه.


فتح الله زاده: آقای فردوسی پور شما دارید از ادب خارج میشد!!

در برنامه ی نود شب گذشته در مورد به تعویق افتادن بازی داماش گیلان و استقلال تهران و دلایل تعویق آن مورد بررسی قرار گرفت، یکی از دلایلی که توسط مدیر عامل استقلال برای به تعویق افتادن این بازی ارائه شده بود کنسل شدن پرواز ها بود.
زمانی که علی فتح الله زاده درمورد این موضوع داشت توضیح می داد اشاره کرد که من مدرک خبر کنسلی پرواز ها ی فرودگاه را که مربوط به ساعت ۹ شب می شود را برای شما ارسال می کنم.

فردوسی پور: این که ارسال می کنید، قرار هنوز نامه جواد نکونام از اوساسونا هم ارسال کنید..
فتح الله زاده: چرا همه چی و به هم دیگه ربط می دید؟؟!!
فردوسی پور: آهان راستی جواد نکونام بازی بارسلونا و اوساسونا مجبروشون کردند رفتند اونجا برای بازی …بازیکنای شما از مسی چی کمتر دارند …البته باید چی بیشتر دارند
فتح الله زداده: شما چرا دارید این جوری صحبت می کنید!!شما دارید از ادب خارج میشوید!!
فردوسی پور: من چه بی ادبی کردم؟؟
فتح الله زاده: ما کی گفتیم نمی خوایم با اتوبوس بریم؟؟
فردوسی پور: نخواستید دیگه..
فتح الله زاده: من به این تلوزیون متاسفم که آدمی مثل تو در مقابل آدم ها دروغ حرف میزنه …
فردوسی پور: آخ من چه دروغی گفتم …
فتح الله زاده: شما صلاحیت صحبت با من رو ندارید..!!و تلفن قطع کردند..
فردوسی پور در بهت و تعجب کامل: این هم صحبت های مدیر عامل استقلال بود که شنیدم …ه.. ه..

ما البته سوالات دیگری از ایشان در مورد لقب شوالیه هم داشتیم که حالا آیتیم در این مورد داریم بخش می شود اگر دوست داشتند جواب گو باشند.
پس از سلام مجداد فردوسی پور در ابتدا بلافاصله از او پرسید: فقط من الان دوباره صلاحیت پیدا کردم..؟؟
فتح الله زاده: این به صلاحیت ربطی نداره ظاهران شما با توهین کردن به افراد احساس می کنید..
فردوسی پور: من چه توهینی کردم؟؟ چرا دوست دارید بازی کنید با افکار عموی!!
فتح الله زاده: به من داری می گی که شما گفتید سوار اتوبوس نمی شید
فردوسی پور: این توهینه؟؟
فتح الله زداه :بله شما می گوید که خارجی ها رو به زور با اون هیبت شون سوار اتوبوس می کنند ما سوار نمی کنیم