مانوئل ژوزه برف تهران را نمی بیند
افکار نیوز گروه ورزشی:

از شش تائی شدن شکست های محبوب ترین تیم آسیا هنوز ۲۴ ساعت نگذشته است اما اتفاقات همین چند ساعت و زمزمه‌های اطراف باشگاه پرسپولیس از جدایی قریب‌الوقوع مانوئل ژوزه از این تیم حکایت می‌کنند.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در سفر ایتالیا به سر می‌برد طی ساعت‌های اخیر تماس‌های زیادی با تهران داشته تا نظرات اعضای کمیته فنی پرسپولیس را در مورد آینده ژوزه جویا شود. مدیر عامل پرسپولیس در مصاحبه ای کوتاه پس از شکست این تیم مقابل تراکتور سازی به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: " کمیته فنی پرسپولیس به منظور بررسی عملکرد کادر فنی در نیم فصل اول و تصمیم‌گیری درباره آینده تیم هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد. در پایان بررسی‌ها هر تصمیمی که به صلاح باشگاه پرسپولیس تشخیص داده شود، بدون اغماض اتخاذ خواهد شد. برنامه اردوی دوبی هم فعلا متوقف می‌شود تا درباره آن تصمیم‌گیری مجدد صورت بگیرد. "

همچنین اعضای کیمته فنی که تصمیم گیری اصلی درباره ژوزه را بر عهده دارند نیز یک به یک شروع به اظهار نظر کرده اند، ابراهیم آشتیانی یکی از اعضا تاثیر گذار کمیته فنی پرسپولیس در بررسی عملکرد ژوزه مانوئل گفت: " بازیکنان ملی پوش در این تیم کم نیستند و همه آنها بهترین‌های فوتبال ایران بودند. با این حال از این بازیکنان چه استفاده‌ای شد؟ یا باید این مربی رضایت دهد به حرف و توصیه‌های فنی بزرگان پرسپولیس گوش فرا دهد یا آنکه عذر او را بخواهند. اگر ژوزه بماند هم مشخص است پرسپولیس به جایی نخواهد رسید، بنابراین برکناری او حداقل می تواند مسکنی برای هواداران باشد. می ترسم با بودن این مربی دیگر هواداری برای پرسپولیس به ورزشگاه نیاید چراکه این یک تیم بزرگ است و همه هویتش را از هوادارانش دارد. "

علاوه بر دیدگاه‌ منفی اعضای کمیته فنی نسبت به ژوزه، تعدادی از بازیکنان پرسپولیس مانند مهرداد پولادی ملی پوش چپ پای پرسپولیس هم با این مربی پرتغالی مشکل دارند. از سوی دیگر سید جلال حسینی هم اعلام کرده است که دیگر در پرسپولیس نمی ماند و عازم امارات خواهد شد و مشخص است نیم فصل دوم با حضور مانوئل ژوزه برای پرسپولیس بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود.

بنابراین به نظر می‌رسد ژوزه بعد از یک نیم‌فصل همکاری با باشگاه پرسپولیس از این تیم جدا خواهد شد تا سرخپوشان نیم‌فصل دوم را با یک سرمربی ایرانی آغاز کنند.