به گزارش افکارنیوز، ابراهیم آقامحمدی عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به شکار پهپاد آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: شکار پهپاد آمریکایی بار دیگر قدرت بازدارندگی و دفاع جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی افزود: پهپاد آمریکایی به محض ورود به آسمان ایران توسط ایران شکار شد؛ این مسئله خیلی مهم و اقدامی اساسی است که مایه امید و افتخار کشور خواهد بود.

آقامحمدی گفت: ایران به قدرتی رسیده که به محض تجاوز به خاکش سریع واکنش نشان می‌دهد و همچنین این قدرت را دارد که اگر بخواهد به خاک دشمن نفوذ کند به صورت مقتدر اقدامش را پیش ببرد.

وی تصریح کرد: قطعا کمیسیون امنیت ملی و کل مجلس اقدام اخیر نیروی دریایی در شکار پهپاد آمریکایی را مورد تقدیر قرار می‌دهند؛ همچنین از فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی سپاه برای حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی دعوت می‌کنیم تا گزارشی کامل از نحوه شکار این پهپاد ارائه دهند.

آقامحمدی ادامه داد: مجلس علاقمند است که در این گونه اقدامات مثبت و مفید شریک نیروهای نظامی باشد. بر همین اساس قطعا مجلس از این اقدام تقدیر به عمل میآورد.