به گزارش افکارنیوزمحمود کلهر باشگاه خبرنگاران افزود: فشنگچی، پولادی، مهدوی کیا و کاظمیان در دو جناح چپ و راست می توانند زوج های هماهنگ در ترکیب تیم پرسپولیس باشند اما ژوزه از این بازیکنان به طور همزمان در ترکیب پرسپولیس استفاده نمی کند.

کلهر درباره خواسته هواداران پرسپولیس بر اخراج ژوزه اظهار داشت: هواداران به نوعی کارشناسان فوتبال هم هستند و آنها از نزدیک مشاهده کردند که پرسپولیس بازی خوبی ارائه نمی دهد به خاطر همین خواستار اخراج ژوزه شدند.

وی بیان داشت: ارائه بازی روان به مانند سالهای گذشته در تیم پرسپولیس نمی بینیم. سرخپوشان دارای بازیکنان مستعدی هستند که ژوزه حتی می تواند از این بازیکنان در پست های مختلف استفاده کند. این مربی با در اختیار داشتن بهترین بازیکنان لیگ نتوانسته تحولی در پرسپولیس به وجود آورد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: سرخپوشان در دفاع تیمی دچار مشکل هستند. بازیکنان در هنگام حمله به راحتی توپ را از دست می دهند و فضاهای مناسبی را در اختیار تیم حریف می دهند.

ژوزه سر مربی پرسپولیس نتوانسته این نقطه ضعف تیمش را تا الان برطرف کند.

وی بیان کرد: اخراج ژوزه شوک مثبتی برای پرسپولیس خواهد بود. تعطیلات نیم فصل دوم بهترین زمانی است که مسئولان پرسپولیس می توانند ژوزه را بر کنار و یک مربی ایرانی جایگزین وی کنند.

به نظرم هم اکنون یحیی گل محمدی که اشراف کاملی هم به تیم پرسپولیس دارد گزینه مناسبی برای سر مربیگری این تیم است.

کلهر درباره عملکرد تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تراکتورسازان هم مانند پرسپولیسی ها نسبت به سال های گذشته بازی روانی ارائه نمی دهند. تونی اولیویرا سر مربی تراکتورسازی به خوبی تاکتیک تیم پرسپولیس را برای بازیکنانش آنالیز کرده بود. بازیکنان تراکتور به موقع در خط دفاع و به سرعت هم به خط حمله اضافه می شدند. در مجموع ضعف پرسپولیس است که هر تیمی مقابل این تیم قرار می گیرد. بهترین بازیش را در لیگ برتر انجام می دهد.

وی درباره تعویض های صورت گرفته در این بازی گفت: عدم شناخت ژوزه سر مربی پرسپولیس از قابلیت و کارایی بازیکنانش باعثشد که تعویض های صورت گرفته برای سرخپوشان کارساز نباشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره جذب بازیکنان جدید در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: پرسپولیسی ها بازیکنان مستعد در هر سه پست دارند و کمبود بازیکن ندارند که بخواهند در نیم فصل جذب کنند در حال حاضر پرسپولیس در مهره چینی و دفاع تیمی مشکل دارد سرخپوشان با آوردن مربی جدید و برطرف کردن نواقص می توانند در نیم فصل دوم از بحران خارج شوند.

کلهر درباره کیفیت بازی های لیگ دوازدهم گفت: برگزاری منظم بازی ها توسط سازمان لیگ نوید روزهای خوب را می دهد.

اکثر مربیان تیم های لیگ برتر امسال جسارت به خرج داده و از بازیکنان جوان در ترکیب تیمشان زیاد استفاده می کنند که جزو اتفاقات خوب لیگ دوازدهم است.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان پرسپولیس باید هر چه سریعتر ژوزه را بر کنار کرده و با آوردن مربی ایرانی جایگاه تیمشان را در جدول بهبود دهند.

گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و با ۲۱ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه یازدهم به تعطیلات نیم فصل لیگ برتر رفت