به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، مدیر عامل باشگاه استقلال درباره حواشی برنامه دیشب نود گفت: من به دلیل به فردوسی پور گفتم دروغ می گوید که سعی داشت حرفی را در دهان من بگذارد.

فتح‌الله‌زاده با اشاره به صحبت‌هایش در برنامه شب گذشته ۹۰ اظهار کرد: من به این دلیل به فردوسی‌پور گفتم دروغ می‌گوید که سعی داشت حرفی را در دهان من بگذارد.

او سه مرتبه تکرار کرد که مگر استقلال چه چیزی بیشتر از تیم‌های اسپانیایی دارد که نمی‌خواهد با اتوبوس سفر کند.

من دو بار گذشت کردم اما وقتی دیدم او تعمدا می‌خواهد ما را در مقابل مردم قرار دهد گفتم که ما کی گفته‌ایم سوار اتوبوس نمی‌شویم؟ بازیکنان من هیچ فرقی با بازیکنان تیمی مثل گهر ندارند. من هم با مدیرعامل آن باشگاه تفاوتی ندارم و حتی شاید ایشان از من بزرگتر هم باشند. من کوچک همه هستم.

وی افزود: سوال من این است که مگر تا حالا اتفاق نیفتاده که استقلال با اتوبوس سفر کند؟ مگر همین امروز ما با اتوبوس از رامسر به رشت نرفتیم یا مگر بارها با اتوبوس به اصفهان نرفته‌ایم؟ پس چرا مغلطه می‌کنند باید واقعیت را بپذیرند.

فردوسی‌پور در برنامه دیشب خودش حمله کردن به من را شروع کرد و در طول برنامه به تدریج یار اضافه می‌کرد و وقتی می‌دید توپ‌هایش درون دروازه‌ ما قرار نمی‌گیرد باز افراد جدیدی را به تیمش اضافه می‌کرد. من فکر می‌کنم اگر برنامه دیشب ۱۰ دقیقه دیگر ادامه می‌یافت کل لیگ پشت خط برنامه می‌آمدند!

فتح‌الله‌زاده درباره دریافت نشان شوالیه که جنجال زیادی به پا کرده است، ‌ گفت: سوال من این است که اگر این نشان اهمیت ندارد چرا وقت و بودجه صداوسیما را این همه خرج آن می‌کنند و اگر ارزش دارد چرا به آن بی‌حرمتی می‌کنند، اصلا می‌خواهم بگویم که این مسئله یک مسئله شخصی است و من دوست داشتم که این کار را انجام دهم و به کسی ربطی ندارد.

آیا برای کار شخصی باید از آن‌ها اجازه بگیرم؟ حرف من این است که اگر آن‌ها امروز می‌توانند من را بزنند به این دلیل است که امکانات و تریبون دست آن‌هاست اما آنها باید از خدا بترسند چون چوب خدا صدا ندارد و طوری آدم را می‌زند که نتواند از جایش بلند شود. من این افراد را به خدا واگذار می‌کنم.

وی گفت: همین که استقلال رتبه ۱۰۴ بهترین تیم‌های باشگاهی جهان را کسب کرده در حالی که رقیب ما یعنی پرسپولیس ۳۰۹ است نشان می‌دهد که ما خوب کار می‌کنیم. این انتخاب که بر اساس لابی کردن نبوده و ما برای این کار پولی به فیفا نداده‌ایم.

متاسفانه برخی دوستان که می‌بینند من با دست خالی و لطف خدا و همیاری بازیکنان باشگاه را می‌گردانم و نتیجه می‌گیرم ناراحت می‌شوند ولی من به خدا توکل می‌کنم و مطمئن هستم که وقتی خدا کسی را کمک می‌کند دیگران نمی‌توانند او را خراب کنند. آن‌هایی که دست به تخریب تیم می‌زنند مطمئن باشند که فردا باید حساب پس بدهند.

فتحاللهزاده همچنین در واکنش به صحبت محمد رویانیان مبنی بر اینکه فقط ۱۵ روز با فتحاللهزاده میجنگد، گفت: آقای رویانیان اگر ۱۵ سال هم با من بجنگد باز هم رفیق من است و من دوستش دارم.