مظفر: بچه ها مزد زحمتشان را گرفتند

به گزارش افکارنیوزبه نقل از خبرآنلاین، شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از پیروزی ۲ بر یک در سومین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال بانوان مقابل ونزوئلا گفت: پیروزی در این دیدار برای ما بسیار مهم و ارزشمند بود. بچه ها بدون ترس بازی کردند و مزد زحماتشان را هم گرفتند، البته در طول این دیدار ۵-۶ موقعیت مسلم گل را از دست دادیم که اگر گل می شد در پایان نتیجه ۵ بر صفر بود.
مظفر ادامه داد: بدشانسی ما گروهی‌ است که در آن قرار داریم. برزیل همیشه قهرمان این مسابقات بوده و پرتغال نیز عنوان نائب قهرمانی و سومی را در کارنامه دارد که امسال هم میزبان است و جو وحشتناکی در سالن برگزاری این بازی هاوجود دارد. با این حال در بازی مقابل نماینده آمریکای جنوبی جو سالن به نفع ما بود و تماشاگران، تیم ایران را تشویق کرند و خبرنگاران حاضر در سالن، در کنفرانس خبری پس از بازی به من گفتند که از بازی بانوان ایرانی شگفت زده شده اند و ایران شگفتی ساز این مسابقات است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان افزود:سطح مسابقات بسیار بالاست. همه تیمها قوی هستند و نمیتوان گفت تیم ضعیفی داریم.البته در بین ده تیم حاضر، مالزی استثنا است و نمیدانم به چه دلیل به این مسابقات دعوت شده است. روزهای سختی در انتظار ماست. بازی با ونزوئلا آسانترین قدم بود. در این مسابقات برای اولین بار نمایندگان فیفا حضور دارند و مسابقات را از نزدیک زیر نظر دارند.نکته قابل توجه در جام جهانی فوتسال بانوان این است که سرمربیان برزیل، پرتغال و اسپانیا هدایت تیم ملی مردان این کشور را نیز برعهده دارند.