کاکا: بازوبند کاپیتانی خوش یمن است

به گزارش افکارنیوزبه نقل ازایسنا، کاکا در دیدار مقابل آژاکس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بازوبند کاپیتانی رئال مادرید را در غیاب ایکر کاسیاس بر بازو بست.

بستن بازوبند کاپیتانی برای این بازیکن برزیلی خوش یمن بود و گل سوم تیمش را به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه‌ آژاکس کرد.

کاکا پس از پایان این دیدار از عملکرد خود ابراز خوشحالی کرد و گفت: هر بار که بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بندم گل می‌زنم. بازوبند احساس بسیار خوبی به من می‌دهد. امیدوارم که بتوانم گل‌های بیشتری برای رئال به ثمر رسانم و به تیمم کمک کنم.

کاکا درباره آینده خود در سانتیاگو برنابئو، گفت: به طور قطع نمی‌دانم چه چیزی در انتظار من است. من با رئال قرارداد دارم و الان بازیکن این تیم به شمار می آیم. یک بازیکن همواره دوست دارد که به عنوان یار اصلی در ترکیب تیمش به میدان رود. من اگر چه در اکثر بازی‌ها نیمکت نشین بوده ام، اما اعتراضی به سرمربی تیم نداشته‌ام و در این باره با مورینیو صحبت نکرده ام. اگر رفتن من از سانتیاگو برنابئو ضروری باشد، لحظه‌ای درنگ نخواهم کرد. باید در این زمینه تصمیم مناسبی بگیریم و با موافقت دو طرف باشد. تابستان سران باشگاه در این زمینه مرا فرا خواندند، اما به راه حل مناسبی نرسیدیم.

کاکای ۳۰ ساله درباره تیم ملی فوتبال کشورش گفت: مطمئنا دعوتم به تیم ملی کمک زیادی به من خواهد کرد. معتقدم که توانایی حضور در جام جهانی را دارم