به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع مسئولان حلقه‌های تربیتی صالحین در آذربایجان غربی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز این سرزمین گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان به الگویی جهانی تبدیل شده است.

نقدی با اشاره به ایثار و مجاهدت شهیدان بیان کرد: شهدای عزیز با ارواح ملکوتی و ادعیه خیرشان همواره جریان بسیج را حمایت کرده و امروز نیز عظمت بسیج همچون دوران با شکوه دفاع مقدس در تمام عرصه ها نمایان است.

وی شکست اخیر رژیم اشغالگر قدس را یادآور شد و تصریح کرد: همانطور که امام راحل وعده فرمودند امروز اسلام، ابرقدرت ها را به خاک مذلت نشانده و جهانیان مشاهده کردند که چگونه صهیونیست های متجاوز علی رغم حمایت کامل ابرقدرت ها با خفت و خواری عقب نشینی کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین به تجاوز پهپاد آمریکایی اشاره کرده و افزود: یکی از شکست‌های اخیر استکبار شکار هواپیمای بدون سرنشین فوق پیشرفته آنان است که به راحتی بر فراز آسمان هر کشوری حضور یافته و تجاوز می کند.

وی با تقدیر از مجاهدت پاسداران و رزمندگان کشور عزیزمان خاطرنشان کرد: تجاوز پهپاد همزمان با التماس برای مذاکره، سند دروغگویی و خوی وحشی‌گری آمریکا است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج اظهار داشت: پاسخ به درخواست مذاکره آمریکایی‌ها اقدام شجاعانه پاسداران قهرمان در برابر تجاوز پهپاد جاسوسی آنهاست.

وی خطاب به برخی دگراندیشان داخلی گفت: تجاوز پهپاد برای بیداری آنهایی که خودشان را به خواب زده اند و دم از مذاکره می زنند، کافی است و خوب است جهانیان بدانند موفقیت های ایران اسلامی به شکار پهپاد خلاصه نشده و اتفاقات دیگری نیز افتاده است که انتشار خبر آن به مصلحت نیست.

در این مراسم تعدادی از سرگروه ها و مربیان حلقه های تربیتی صالحین در خصوص اجرایی کردن رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان راهکارهایی را پیشنهاد دادند.