به گزارش افکارنیوزبه نقل از مشرق، سید ناصر حسینی شب سه شنبه، ۱۴ آذر در یادواره شش شهید دانشگاه لرستان که توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، گفت: وقتی آقا فرصت یک دقیقه و ۱۰ ثانیه را به من دادند، به ایشان عرض کردم، من از شما عذرخواهی می کنم که با این کتاب ناراحتتان کردم، من اهل تملق و چاپلوسی نیستم شما هم از تملق گویی بدتان می آید، ولی ناراحتی شما را، از کلماتتان و دست خطتان فهمیدم که آقا گفتند، چطور؟ گفتم، آقا شش کلمه شما را که نگاه می کنم می فهمم چقدر ناراحت شدید، پستی، خباثت، قصاوت، خشم، نفرت که نسبت به دشمنان ابراز کردید، متوجه ناراحتیتان شدم و آقا فهمیدند که گیرندگی من بالاست و حواسم بوده.

وی با روایت برخی از خاطرات خود در ایام جنگ و اسارت افزود: حماسه عاشورا تاکتیک تن در برابر تانک و مدل تکلیف گرایی را به ما نشان داد؛ همین تاکتیک، صدام را از پا درآورد و خودش هم متوجه نشد.

راوی «پایی که جا ماند» گفت: حماسه عاشورا در یک نصف روز در کربلا رخ داد، اما این اتفاق برای تمام عصرها و نسل ها باقی ماند.

لازم به ذکر است، در این یادواره ضمن تجلیل از خانواده های معظم شهدای دانشجوی دانشگاه لرستان، سردار سرلک از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز در سخنانی به نقش دانشجویان در عملیات های مختلف در جنگ اشاره کرد.