حرف‌های خواندنی مدیر مستعفی

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، حسین رحیم‌‌زاده درباره رفتنش از سیمافیلم و اینکه او از سمت خود استعفا کرده یا برکنار شده است، گفت: من خودم استنباطی از این ماجرا ندارم. حدود سه الی چهار هفته پیش بود که اعلام کردم اگر درباره فیلم سینمایی «یک خانواده محترم» استعفایی لازم است، من آماده‌ام چون اینطور احساس کردم که هیچ‌کس حاضر نیست مسئولیتی بپذیرد، گفتم بگذار من که از همه مسئولیتم بیشتر است، بپذیرم.(می‌خندد)

وی ادامه داد: شما اجازه بدهید، سیمافیلم متنی را آماده کرده است که روز شنبه آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد دارد.

رحیم‌زاده در پاسخ به این سوال که یعنی شما اعلام کردید در چنین شرایطی که فشارها به فیلم «یک خانواده محترم» زیاد است، من استعفا می‌دهم و مدیران سیمافیلم هم پذیرفتند؟ تصریح کرد: همین گفت‌وگوها معمولا در هر سازمانی روی می‌دهد، شما اجازه بدهید که سیمافیلم مطلب خود را منتشر کند، اگر آنها گفتند برکناری، شما بنویسید برکناری و اگر گفتند استعفا، شما هم همان را بنویسید.

وی در پاسخ به پرسش دیگر فارس مبنی بر اینکه با این اقدام شما تمام مسئولیت‌ ساخت فیلم ضد ایرانی «یک خانواده محترم» را پذیرفته‌اید؛ عنوان داشت: فکر نمی‌کنم این طور باشد. من شاید سالم برخورد کرده‌ام. همان‌طور که در مصاحبه‌هایم نیز سالم برخورد کرده‌ام. سهم خود را پذیرفته‌ایم. برحسب یک اعتماد این فیلم جلو رفته و در ادامه هم فسخ مشارکت شده است، حالا همه دارند سر و صدا می‌کنند، اولین کسی که راجع به این فیلم موضع گرفت شخص بنده بود ولی حالا دیگر شما هرجور صلاح می‌دانید.

وی درباره اینکه یعنی شما قربانی این ماجرا شده‌اید؟ ‌ نیز گفت: شاید این درست باشد. من آدمی نیستم که چیزی را جابه‌جا کنم. اگر سازمان دوست دارد بگوید برکناری که جو را آرام کند، بگوید برکناری، ‌اگر بگوید استعفا به من احترام گذاشته و اگر هم بگویند قربانی دلشان برای من سوخته است.

رحیم‌زاده ادامه داد: به هر حال یک ماشینی در حال حرکت بوده است، یکی گفته ما را هم برسانید، سوارشان کرده‌ایم در نیمه راه ما را پیاده کرده‌اند، ماشین را برداشته و رفته‌اند. قصه این است. آقای آفریده یا هرکس دیگری که این فیلم را برده، ما نبوده‌ایم. اگر گفته شده این فیلم را بسازید و به همین نحو بسازید باید همان را بسازند نباید که فیلم ضد ارزشی بسازند.

وی در پایان گفت: این فیلم مال سیمافیلم نیست. حال آقایان دارند میگویند، این بود، آن بود. در حالی که ما در مصاحبه مان گفتیم که خود ما قرارداد را بستیم و خودمان هم اولین بار قرارداد مشارکت را فسخ کردیم. هیچ کس هم خبر نداشت. از این به بعد من سکوت میکنم و شما هرچه استنباط دارید، بنویسید من راضی هستم.