اختلاف سر شعار علیه فردوسی‌پور

به گزارشافکارنیوزبه نقل از فارس، تمرین تیم استقلال از ساعت ۱۵ در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد. در ابتدای تمرین قلعه‌نویی بازیکنان را جمع کرد و برنامه‌های آبی‌پوشان را به آنان توضیح داد.

* سیاوش اکبرپور و ساموئل غایبان امروز استقلال بودند که اکبرپور به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ برای دومین روز متوالی در تمرینات شرکت نکرد.

* میثم حسینی که چند روزی در تمرین آبی‌پوشان شرکت نداشت، امروز خود را به مربیان معرفی کرد. هنوز وضعیت این بازیکن مشخص نشده زیرا مسئولان استقلال در رابطه با لیست مازاد بازیکنان صحبتی نکردند.

* اصغر حاجیلو رئیس آکادمی و تیم‌های پایه استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت. پورحیدری، بیانی، ماجدی و دین محمدی به همراه فنونی‌زاده در تمرین امروز حضور داشتند.

* امیرحسین صادقی پس از دو جلسه تمرین نکردن با آبی‌پوشان امروز در کنار سایر بازیکنان حضور داشت.

* در بخش اول تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به ارسال پاس‌های کوتاه در فاصله بلند ‌پرداختند. عدم دقت برخی از بازیکنان در زدن این ضربه‌ها باعثشد تا قلعه‌نویی به آنها تذکر دهد و بگوید با دقت به هم پاس بدهید و اگر دقت می‌کردیم و توپ لو نمی‌رفت در بازی با داماش نمی‌باختیم. بخش پایانی تمرین ارسال از جناحین بود که بازیکنان کناری وظیفه داشتند از روی این توپ‌های ارسالی استفاده کرده و دروازه حریف را باز کنند.

* حدود ۵۰ الی ۶۰ تماشاگر در تمرین امروز حاضر بودند و نکته جالب اینجا بود که باز هم حدود ۱۵ نفر در گوشه‌ای از ورزشگاه جمع شدند و علیه فردوسی‌پور شعار دادند که در این لحظه قلعه‌نویی با تکان دادن دست از آنها خواست تا این کار را انجام ندهند. یکی از لیدرهای استقلال نیز وقتی این صحنه‌ها را دید به سمت تماشاگران رفت و از آنها خواست علیه فردوسی‌پور شعار ندهند. وی خطاب به تماشاگران گفت: ‌ از اینکه شما علیه فردوسی‌پور شعار می‌دهید، قلعه‌نویی ناراحت می‌شود و او گفته‌ که اصلا نمی‌خواهد کسی تیم را تشویق کنند چون بازیکنان نیاز به تمرکز دارند.

* عکاس باشگاه استقلال نیز از تمامی بازیکنان عکس پرسنلی گرفت تا آن را برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در اختیار باشگاه قرار دهد.

* هواداران تیم استقلال در بخش دیگری از شعارهای خود به حسن اشجاری و عباس محمدرضایی خوشآمد می‌گفتند.

* تمرین امروز تیم استقلال سبک‌تر از روزهای گذشته بود چون قرار است این تیم فردا در دیداری دوستانه به مصاف پیکان برود. در اواخر تمرین سرمربی تیم استقلال به سمت اصغر حاجیلو رفت و با پیشکسوت این باشگاه خوش و بش کرد.

*میلاد میداودی همچنان از غایبان تمرین آبی پوشان است و امروز هم در تمرین حاضر نشد.

دیدار تیمهای استقلال و سایپا از سری مسابقات جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.