شاگرد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان شد

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، جمشید خیرآبادی، مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران و دستیار اول محمد بنا در چند سال اخیر با فدراسیون کشتی آذربایجان به توافق رسید و قرارداد خود را به عنوان سرمربی امضا کرد.

اما این مربی کردستانی یک کادر فنی ۱۰ نفره را هم به همراه خود به آذربایجان می‌برد. ناصر نوربخش، سرمربی سابق تیم ملی جوانان و یکی از برنامه‌ریزهای اصلی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در سال‌های اخیر به عنوان دستیار اول خیرآبادی به آذربایجان می‌رود. همچنین جعفر نظافت دوست و سید فوائد سید رحمانی نیز به عنوان دستیار در کنار خیرآبادی خواهند بود.

چهره شاخص این کادر فنی ایوانف، سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری ایران است که به عنوان مربی بدنساز با کادر ایرانی تیم ملی آذربایجان همکاری خواهد کرد.

همچنین پنج نفر دیگر به عنوان ماساژور، پزشک تغذیه، آنالیزور و مربی به کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان اضافه می‌شوند.

خیرآبادی همچنین مرحله اول اردوی تیم ملی آذربایجان را در باکو برگزار کرد و قرار است پس از مسابقات قهرمانی آذربایجان، اردوی بعدی خود را آغاز کند.

در حالی فدراسیون کشتی آذربایجان هدایت تیم ملی کشتی فرنگی کشورش را به یک کادر ایرانی واگذار کرده است که از نتایج به دست آمده در المپیک لندن رضایت نداشت. هدایت تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان در المپیک بر عهده مربیان ترکیه ای بود