به گزارشافکارنیوزبه نقل از ایرنا، مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال وبختیاری - از وخامت حال هفت نفر از مجروحان حادثه تصادف محور بروجن - لردگان خبر داد و به ایرنا گفت: صبح امروز در اثر برخورد دو دستگاه مینی بوس حامل معلمان مدارس با یک دستگاه کامیون، راننده یکی از مینی بوس ها و یکی از معلمان در دم کشته شدند.

دو مینی بوس حامل معلمان، از شهرکرد به سمت لردگان در حال حرکت بودند.

وی از انتقال هفت نفراز مجروحان بدحال این حادثه به بیمارستان های مرکز استان خبر داد و گفت: مابقی حادثه دیدگان در بیمارستان بروجن در حال مداوا هستند.

وقوع حادثه رانندگی صبح امروز در محور بروجن - لردگان در مسیرˈدوراهانˈ قبل از ˈبیژگردˈ در استان چهارمحال و بختیاری باعثکشته شدن دو نفر و مجروح شدن بیش از ۲۰ نفر از فرهنگیان شد.



خواب آلودگی راننده کامیون عامل تصادف خودرو معلمان شد
حمیده موسوی - یکی از سرنشینان مینی بوس معلمان محور لردگان - بروجن - به فارس گفت: خواب آلودگی راننده کامیون و لغزندگی جاده موجب انحراف به چپ کامیون و عامل بروز تصادف بود. صبح امروز همچون روزهای گذشته ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه با ۶۰ نفر دیگر از همکاران خانم که در شهرستان لردگان مشغول به خدمت هستند در قالب سه دستگاه مینی‌بوس به سمت لردگان حرکت کردیم.

وی افزود: در طی مسیر در نزدیکی محور دوراهان به ما اطلاع داده شد که دو مینی‌بوس دیگر دچار سانحه تصادف شده‌اند، بر همین اساس مینی‌بوس اول که از دو دستگاه دیگر جلوتر حرکت می‌کرد تغییر مسیر داده و به سمت عقب برگشت.

موسوی ادامه داد: بنا بر گفته همکارانی که سرنشین مینی‌بوس‌های دوم و سوم بودند ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح با یک دستگاه کامیون که از مسیر روبه‌رو در حرکت بود بر اثر خواب آلودگی راننده از یک سوی و لغزندگی جاده از سویی دیگر، کامیون به سمت چپ منحرف شده و با مینی‌بوس دوم به شدت برخورد می‌کند.

شاهد تصادف محور لردگان - بروجن اضافه کرد: شدت تصادف به حدی بود که مینی‌بوس کاملا واژگون شده بود و راننده مینی‌بوس و یکی از همکاران فرهنگی که پشت سر راننده قرار داشت جان خود را از دست دادند.

وی افزود: بیشترین آمار مجروحان نیز مربوط به این دستگاه مینی بوس بود که حال سه نفر از مجروحان این حادثه بسیار وخیم اعلام شده است.

موسوی ادامه داد: مینی‌بوس سوم نیز که پشت سر مینی‌بوس در حرکت بود با توقف مینی‌بوس با او برخورد می‌کند که چند تن از همکارانی که در ردیف‌های جلو نشسته بودند مجروح می‎شوند.

وی اذعان داشت: اکثر سرنشینان مینیبوس سوم به صورت سرپایی درمان شدند، بطوری که اکنون در وضعیت جسمانی مطلوب به سر میبرند.