به گزارش افکارنیوز، حمید رسایی در گفتگو با فارس با اشاره به مصوبه امروز مجلس در مورد نظارت هیئت اجرایی بر حسن اجرای انتخابات گفت: این مصوبه و ماده ۳۵ طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری مخالف قانون اساسی جمهوری اسلامی ست که پس از بحثزیاد نمایندگان پیرامون ماده ۳۵ این طرح، رئیس مجلس امروز با حذف آن موافقت کرد.

وی افزود: شورای نگهبان با مصوبه مجلس در مورد انجام امور انتخابات توسط هیئت اجرایی را رد خواهد کرد و بعید به نظر می‌رسد مجلس هم بر مصوبه خود در این باره اصرار داشته باشد چرا که در این صورت موضوع برای تصویب نهایی به مجمع تشخیص مصلحت فرستاده می‌شود و به این ترتیب این قانون به انتخابات سال ۹۲ نخواهد رسید.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در خانه ملت خاطرنشان کرد: مصوبه مجلس در مورد نظارت هیئت اجرایی بر انتخابات بهانه‌ای را به دست فتنه‌گران داد که اگر انتخابات ایرادی نداشت چنین قانونی تصویب نمی‌شد و این مصوبه کمک کرد تا فتنه‌گران نفس جدیدی بکشند و فرصت اظهار نظر پیدا کنند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: همانطور که ماده ۳۵ طرح اصلاح قانون انتخابات ریاستجمهوری از جهات مختلف دارای اشکال بود، این ماده هم با سوگند نمایندگان مغایرت داشت و مخالف اصول ۹۸ و ۱۱۵ قانون اساسی بود.