به گزارش افکارنیوزبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین اسدی، کلانتر ۱۰۲ پاسداران، صبح امروز از دستگیری سه سارق خودرو در محدوده پاسداران خبر داد و گفت: این سه متهم با شلیک هوایی پلیس زمینگیر شدند.

سرهنگ اسدی گفت: شب گذشته تیم گشت انتظامی این کلانتری در محدوده خیابان بوستان در حال گشتزنی بود که ماموران پلیس به یک دستگاه خودروی سفید رنگ با سه سرنشین در حالی که چراغ‌های خودرو خاموش بود مظنون شدند و برای بررسی موضوع جلوی خودروی مذکور را سد کرده و به راننده و سرنشینان آن دستور توقف دادند.

وی در ادامه گفت: راننده و سرنشینان خودرو بدون توجه به دستور پلیس در جهت عکس حرکت خود دور زده و سعی کردند با سرعت از محل دور شوند که با شلیک هوایی پلیس، مجبور به توقف شدند.

کلانتر ۱۰۲ پاسداران اضافه کرد: هر سه سرنشین خودرو بلافاصله بازداشت شده و طی بازرسی از خودروی مذکور یک قبضه چاقو و چند وسیله سرقت خودرو کشف شد که بر این اساس هر سه نفر به کلانتری منتقل شده و اقدامات برای شناسایی مالک خودرو آغاز شد.

وی تصریح کرد: با حضور مالک خودرو در کلانتری و شکایت از سه متهم پرونده وارد مرحلهای جدید شده و هر سه متهم تحت بازجوییهای انجام شده خود را علی، آرش و علیرضا معرفی کرده و به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف کردند.