بهبهاني در مراسم راهاندازي سومين ريلباس ارم ساخت داخل با بيان اينكه در حال حاضر بمب راهآهن در كشور منفجر شده است، اظهار داشت: توسعه خطوط ريلي جزو اولويتهاي كاري اصلي اينجانب است.
وی با اشاره به اینکه ایران در حال حاضر به کارگاه راه‌‌سازی و راه‌آهن سازی تبدیل شده است، اظهار داشت: توسعه خطوط ریلی طی چند سال اخیر در حالی صورت گرفته است که افزایش بودجه در این حوزه چندان مشهود نبوده است.
بهبهانی با اشاره به لزوم صرفه‌جویی کامل در احداثو اجرای پروژه‌ها، تأکید کرد: روز گذشته احداث۷۰۰ کیلومتر آزادراه در کمیسیون زیربنای دولت مصوب و مجوز ساخت آن صادر شد.
وزیر راه و ترابری خاطرنشان کرد: آزادراه امام‌رضا «علیه‌السلام»(قم‌ تهران مشهد) ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که طول این آزادراه نزدیک یک‌هزار کیلومتر است.
وزیر راه و ترابری ادامه داد: در سال ۸۸ میزان تلفات حوادثجاده‌ای نزدیک به ۲۲ هزار نفر، میزان تلفات سوانح هوایی نزدیک به ۱۸۰ نفر و میزان تلفات حوادثریلی تنها هفت نفر بود که این امر نشان از ایمنی بالا در سیستم حمل و نقل ریلی دارد.
وی اظهار داشت: طی ۳۰ سال پس از انقلاب اسلامی تنها پنج هزار کیلومتر راه‌آهن ساخته شد اما اینجانب در سال اول حضور خود در وزارت راه و ترابری به احداثیک‌هزار کیلومتر ریل اهتمام ورزیدم که این ۱۰۰۰ کیلومتر شامل ۵۱۰ کیلومتر مسیر ریلی اصفهان ‌ شیراز و حدود ۴۰۰ کیلومتر مسیر ریلی کرمان - بم زاهدان است.