به گزارش افکار به نقل از رجانيوز، چندي قبل يكي از سايتهاي نزديك به محسن هاشمي تصاويري از مهدي هاشمي در كنار دكتر احمدينژاد منتشر كرد و در خبري كه در واقع حاشيه اين عكسها بود، وانمود كرد كه از موضع ناصحانه با پسر آقاي هاشمي سخن ميگويد اما اظهارات عماد هاشمي نشاندهنده هماهنگيهاي پشت پرده براي يك اجراي يك سناريو بوده و در حقيقت، اين سايت براي بازگشت مهدي از لندن به تهران، پيغام و دلگرمي فرستاده بود.



گردانندگان این سایت که در دوره اول فعالیتش به سایت آقازاده فراری معروف شده بود، هرگونه ارتباط با مهدی را تکذیب می‌کنند، اگرچه در مورد ارتباط با محسن هاشمی و پروژه‌هایی که در مترو با وی داشتند، ترجیح می‌دهند سکوت کنند.

با این حال، عماد هاشمی در مورد علت انتشار تصاویر عمویش مهدی هاشمی در کنار دکتر احمدی‌نژاد در این سایت گفته است که این کار بنا بر پیگیری شخص مهدی هاشمی صورت گرفته است.

وی این مطلب را در پاسخ به انتقاد تعدادی از دوستانش بیان کرده و افزوده است که با انتشار این عکس‌ها اولا خواسته‌ایم موقعیت و اهمیت عمویم را به رخ بکشیم و گوشزد کنیم که به این راحتی‌ها نمی‌توانند با او برخورد کنند. ثانیاً به برخی دیگر از مسئولان که در گذشته ارتباط‌هایی با او داشته‌اند، یادآوری کرده باشیم که اگر لازم باشد، تصاویر و اسنادی از این ارتباط‌ها را نیز در اختیار داریم و منتشر می‌کنیم.

عماد هاشمی اضافه کرده است که تصمیم به انتشار عکس‌ها در لندن و در جلسه‌ای که مهدی هاشمی با یکی از اعضای اصلی دفتر آقای هاشمی در مجلس خبرگان داشت، گرفته شد و سپس من تصاویر را در اختیار آن سایت قرار دادم.

فرزند محسن هاشمي به دوستانش وعده داده كه در آينده نزديك با انتشار تصاويري از مهدي هاشمي در كنار برخي شاهزادگان عرب، آنها را متعجب خواهد كرد.