به گزارش پایگاه ۵۹۸، افزایش روز افزون کلاس های آموزش رقص برای بانوان در شهر قم که تحت پوشش کلاس های ورزشی برگزار می شود، باعث نگرانی شدید مردم متدین قم گردیده است.

این درحالی است که آموزش انواع رقص در باشگاه های ورزشی بانوان، معضل جدی است که حوزه های فرهنگی و اجتماعی جامعه با آن دست و پنجه نرم می کنند و در بسیاری از خانواده ها گرایش جوانان به این مسئله باعثبروز مشکلاتی شده است.

بنا بر اخبار واصله، آموزش رقص با عناوین متفاوت در برگه های تبلیغاتی باشگاههای ورزشی بانوان به عینه به چشم می خورد و هر روزه شاهد افزایش تبلیغاتی با این عناوین هستیم. با این وجود که اینگونه مراکز ورزشی به صورت علنی اقدام به تبلیغات برای آموزش این نوع رقص می نمایند، اما هیچگونه همتی در برخورد با این پدیده در شهر مذهبی قم از سوی مراجع ذی ربط دیده نمی شود.

گرایش بانوان به این مسائل که در قشر جوانان بروز و ظهور بیشتری دارد بیانگر فقر فرهنگی است که این دسته از جوانان با آن روبرو هستند. و این را می توان عامل اساسی در افزایش تقاضا برای شرکت در این گونه کلاسها دانست.

شایان ذکر است که چندی پیش، چند تن از مراجع معظم تقلید و همچنین تعدادی از علماء و فضلاء حوزه علمیه قم، طی سخنانی خواستار اصلاح و برخورد با مظاهر فساد و فحشا در این شهر مذهبی- زیارتی و دیگر مناطق کشور شده بودند.