پس از آنكه بهبهاني با ۱۴۷ رأي موافق از مجموع ۲۳۴ رأي مأخوذه در صحن علني مجلس از سمت وزارت راه و ترابري بركنار شد، سه گزينه اصلي از بين مديران مجموعه وزارت راه براي تصدي سرپرستي وزارت راه و ترابري مطرح هستند.

به گزارش فارس حمید بهبهانی وزیر سابق راه و ترابری امروز با ۱۴۷ رأی موافق از مجموع ۲۳۴ رأی مأخوذه در صحن علنی مجلس از سمت وزارت راه و ترابری برکنار شد.
وی که دومین وزیر استیضاح شده دو کابینه احمدی‌نژاد بود به دلایل متعدد که در قالب ۱۱ مورد توسط نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس ابلاغ شده بود، استیضاح شد.
بنابراین گزارش به نظر می‌رسد سه تن از مدیران اصلی وزارت راه و ترابری، کاندیدای بر عهده گرفتن سکان سرپرستی وزارت راه و ترابری در شرایط ویژه و خاص کنونی هستند.
اولین گزینه و شاید اصلی‌ترین کاندیدای سرپرستی وزارت راه و ترابری پس از حمید بهبهانی، شهریار افندی‌زاده زرگری رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باشد. وی نماینده ویژه دولت در امر ترانزیت و نماینده تام‌الأختیار وزارت راه و ترابری در امر هدفمندی یارانه‌ها است.
گزينه احتمالي دوم سيدعطاءالله صدر معاون بهبهاني در سازمان بنادر و دريانوردي است و گزينه سوم احتمالي سرپرستي وزارت راه و ترابري، احمد مجيدي، معاون امور دولت و مديريت بحران وزارت راه و ترابري است.