به گزارش افکارنیوز، فارس نوشت:
* تشکل‌های مردمی اهل تسنن استان گلستان با حضور در مرقد مطهر امام‌خمینی(ره) ضمن محکومیت اهانت به ساحت امام و رهبر انقلاب، با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.



* محمد‌رضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نشست خبری خود گفت: «افرادی مانند آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی تنها درصورتی می‌توانند رسانه و حزب داشته باشند که تکلیف خود را با رفتارهای فراقانونی افرادی که به نام آنها امنیت ملی کشور را با خطر مواجه ساخته‌اند، روشن کنند. موسوی و کروبی ظرف چند ماه گذشته رفتارهایی داشتند و تصمیماتی اتخاذ کردند که با اپوزیسیون خارج از نظام هم راستا بود.» وی در ادامه گفت: «مواضع رییس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام در طی سال‌های اخیر به ویژه از سال‌های نخست روی کار آمدن دولت نهم گاهی همراه با نرمی و در برخی مواقع تمجید آمیز بوده است. هاشمی دارای جایگاه ویژه‌ای در اذهان و دیدگاه مردم است، بنابراین فکر می‌کنم با دقت و ملاحظه بیشتری موضع‌گیری کند.



البته رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز خود به این امر واقف است، چرا که برای حضور در مراسم روز مجلس نیز در گفت‌و‌گویی تلفنی که بنده با ایشان داشتم اعلام کردند به دلیل حاشیه‌هایی که از صحبت‌های ایشان در سطح جامعه ایجاد می‌شود تصمیم دارند، کمتر صحبت ‌کنند.»



وی افزود: «در حال حاضر فضایی در جامعه وجود دارد که توصیه‌های دلسوزان دستاویزی برای سوءاستفاده برخی افراد شده است. بنابراین ما نیز می‌گوییم در صورتی که ضرورتی برای اعلام موضع هاشمی وجود ندارد، کمتر صحبت کنند و صحبت‌های خود را نیز با دقت بیشتری بیان کنند.»

منبع: کتاب ۸ ماه نبرد مقدس