ثبت نام عمره مفرده آغاز شد

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، سازمان حج وزیارت جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام زائران ایرانی برای اعزام به سرزمین وحی خبر داد و همچنین زمان اعزام زائران ایرانی را دهه سوم دی‌ماه اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به هماهنگی وتمهیدات به عمل آمده و در صورت تحقق تمامی موارد پیش بینی شده انشاءالله اعزام زائران به عمره از دهه سوم دی‌ماه آغاز خواهد شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: درعملیات عمره سال ۱۳۹۲-۱۳۹۱ امکان اعزام تمامی افرادی که دارای اولویت های ۱ تا ۳۰۰ ثبت نامی در سال ۱۳۸۷ عمره در بانک ملت باشند، و نیز آن دسته از افرادی که در گروه های اعزامی حد فاصل ۱۰/۴ / ۹۱ تا ۲۹/۴ / ۹۱ ثبت نام و واریز وجه کرده و به دلیل عدم صدور روادید مشرف نشده اند در گروه های عمره فراهم شده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: برای دارندگان قبوض بانک ملی مربوط به سنوات ۱۳۸۶ و ماقبل آن متعاقباً تصمیم گیری و اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت. همچنین تمام افرادی که در حد فاصل ۰۵/۰۱ / ۱۳۸۷ تا ۰۵/۰۳ / ۱۳۸۷ در شعب بانک ملت ثبت نام اولیه را انجام داده اند اینک با روش های مراجعه به سامانه اینترنتی بانک ملتwww. bankmellat. ir، ارسال شماره ثبت نام خود به مرکز پیام بانک ملت(شماره ۲۰۰۰۳۴) از طریق پیامک، تماس با مرکز ارتباط تلفنی بانک ملت به شماره ۱۵۵۶، مراجعه حضوری به یکی از شعبه های بانک ملت می توانند از اولویت خود مطلع شوند.

این سازمان تاکید کرده است: تمامی افراد پس از اطلاع از اولویت خود، آن را حتماً بر روی کارت ثبت نامی خود درج کنند تا در زمان ثبت نام براساس اولویت های اعلام شده به همراه گذرنامه معتبر(دارای حداقل ۷ماه اعتبار نسبت به زمان پرواز واعزام) به یکی از کارگزاران اعلام شده مراجعه داشته باشند.

اعلام گروه‌ها وثبت نام بصورت دو مرحله ای پیش بینی و در جراید استانی درج خواهد شد، که انشاءالله اطلاعات تکمیلی ولازم در این خصوص متعاقباً ظرف چند روز آینده از طریق رسانه ها و جراید به اطلاع عموم و واجدان شرایط تشرف خواهد رسید.

این نام نویسی برای افرادی است که در سالهای گذشته ثبت نام داشتهاند و هماینک میتوانند برای اعزام به سرزمین وحی جهت انجام مناسک عمره مفرده انتخاب کاروان کنند و سازمان حج و زیارت در حال حاضر نام نویسی جدیدی برای اعزام به عمره مفرده ندارد.