به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایران، مادربزرگ رامین در بیان چگونگی ماجرا گفت: ۵۰ میلیون تومان از حساب بازنشستگی‌ام برداشت کرده بودم و می‌خواستم این پول را برای انجام کاری به حساب دخترم واریز کنم اما چون به آخر وقت اداری برخوردم مجبور شدم اسکناس‌ها را در داخل کمد خانه‌ام بگذارم. من برای مهمانی به خانه دخترم رفتم و بعد از ظهر زمانی که به خانه برگشتم متوجه شدم اسکناس‌ها سرقت شده‌اند. تنها کسی که از وجود این پول‌ها خبر داشت نوه‌ام است. وی را دزد می‌شناسم. ما با هم جر و بحثکردیم و رامین از بیان حقیقت طفره می‌رفت برای همین هم به ناچار موضوع را به پلیس اطلاع دادم و تقاضای رسیدگی این پرونده را دارم. با گزارش ماجرا به پلیس ۱۱۰، مأموران کلانتری سجاد مشهد بلافاصله در محل سرقت حاضر و دست به تحقیقات میدانی زدند.

نوه ۲۲ ساله در برابر دلایل علمی پلیس ناچار به بیان حقیقت شد و گفت: با اطلاع از وجود ۵۰ میلیون تومان پول در خانه مادربزرگم وسوسه شدم سرقت کنم. ۲۳ میلیون و ۸۹۰ هزارتومان پول را داخل ساکی گذاشتم و به یکی از دوستانم گفتم این ساک امانت دست تو باشد تا بیایم و آن را بگیرم. بقیه پول‌ها نیز دست خودم بود و نمی‌دانستم با آن چکار کنم. محمدرضا، دوست رامین نیز به شوک گفت: رامین ساک را به دستم داد و چون امانت بود آن را برایش نگه داشتم اما نمی‌دانستم که داخل ساک پول است، وی بعد از یک ساعت ساک را پس گرفت.

سرهنگ پاسدار احد کریمی رئیس پلیس مشهد در این باره به شوک گفت: با تحویل پول سرقتی به مادربزرگ ۶۰ ساله، رامین بازداشت شد و تحت بازجویی است.

وي تأكيد كرد: شهروندان از نگهداري پول به مقدار زياد در داخل خانه خود جداً خودداري كنند و نسبت به موارد ايمني و مراقبتي در پيشگيري از سرقتها توجه بيشتري داشته باشند.