نامه محرمانه یک فدراسیون‌ رزمی به فدراسیون جهانی

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، یکی از فدراسیون‌های رزمی ایران طی یکی دو روز گذشته از طریق یکی از روسای بخش بین‌الملل خود نامه‌ای را به فدراسیون جهانی رشته مربوطه ارسال کرده است.

در متن نامه در مورد تغییراتی که از سوی وزارت ورزش و جوانان در برخی از زیر‌ مجموعه‌های آنها رخ داده به فدراسیون جهانی گزارش داده شده است.

در متن نامه آمده است که این نامه با درخواست رئیس فدراسیون مربوطه ارسال شده و امیدواریم که این نامه بین فدراسیون جهانی و فدراسیون ایران کاملا محرمانه باقی بماند.

در ادامه آمده است که بیش از یک میلیون ورزشکار زیر نظر این فدراسیون در سراسر ایران فعالیت می‌کنند که این موضوع این ورزش را به یک ورزش پر جمعیت پس از فوتبال تبدیل کرده است. باعثنگرانی است که با داشتن این میزان پتانسیل، فعالیت سازمان جهانی در ایران بسیار محدود و گزارش‌های تخلف بسیاری در این زمینه انجام شده است. به خصوص پس از سفر اخیر رئیس فدراسیون مربوطه به یکی از کشور‌های آسیایی پس از بازگشت شخص مربوطه را از پست خود از مجموعه فدراسیون ایران برکنار کرده است. واضح است که پس از خروج وی از گروهش، گزارش‌های غلط و خبرهای بدی در خصوص سایت فدراسیون ایران منتشر شود، اما از چیزهایی که در این زمینه شنیده‌ام گویا او از یکی از گروه‌های مبارزه آزاد بیرون رفته است.

در ادامه آمده است که اگر می‌خواهید سایت فدراسیون ایران به حالت طبیعی و قانونی خود بازگردد، چند نکته و شرط وجود دارد که باید مورد بررسی و نقد قرار گیرند:

- باید در آینده نزدیک نشستی خصوصی برگزار شود تا در مورد همکاری کامل(تورنمنت‌ها، کورس‌ها، کمپ‌های تمرینی و …) برنامه ریزی شده در مسیری حرفه‌ای صحبت شود.

- باید هر گونه ارتباط با شخص نامبرده و گروه او متوقف شود به شکلی که سازمان جهانی با این ایمیل متقاعد شده و آماده همکاری با سایت فدراسیون ایران شود.

- در آینده ارتباط سایت فدراسیون ایران فقط از طریق ایمیل صورت پذیرد.

تصور می‌کنم اگر ما بتوانیم نظر شما را نیز در این مورد بدانیم می‌توانیم بیشتر در این خصوص صحبت کنیم که چه کسانی نماینده سازمان جهانی این رشته در ایران باشند.

متن کامل نامه با سربرگ رسمی فدراسیون مربوطه به صورت امانت در اختیار خبرگزاری فارس است که در صورت نیاز منتشر خواهد شد