امانی: برای بازیکنان، بانی خیر می‌شویم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، کاظم امانی در خصوص جدایی حسین کعبی و علی امیری تصریح کرد: این دو بازیکن فسخ قرارداد کردند. راه‌آهن لیست مازاد ندارد و هر بازیکنی که بخواهد از تیم جدا شود و کادرفنی نیز نظر ۵۰-۵۰ نسبت به او داشته باشد با جدایی آن موافقت صورت می‌گیرد.

وی درباره جذب بازیکن خاطرنشان کرد: کادر فنی به دنبال جذب چند بازیکن است. تاکنون لیست بازیکن داخلی در اختیار باشگاه قرار نگرفته اما دو بازیکن خارجی در تمرینات حاضر شدند که مورد تایید کادر فنی قرار نگرفتند.

قائم مقام باشگاه راه‌آهن درباره این دو بازیکن یادآور شد: یکی اولروم بود و دیگری بازیکنی از بلژیک، که هیچکدام از آنها مورد تایید کادر فنی قرار نگرفتند. با توجه به اینکه بازیکنان خارجی آزاد هستند، جذب آنها راحت‌تر است. به قول دایی ما برای جذب بازیکنان داخلی دست روی هر بازیکنی می‌گذاریم در تیمش فیکس می‌شود. به گونه‌ای بانی خیر برای بازیکن می‌شویم.

وی درباره حضور احتمالی میلاد میداودی در راه‌آهن افزود: تاکنون لیستی برای جذب بازیکن به باشگاه داده نشده است، شاید بین کادر فنی بحث‌هایی وجود داشته باشد اما به باشگاه هیچ لیستی داده نشده است.

امانی درباره دیدار برابر صنعت نفت در چارچوب جام حذفی گفت: دایی معمولا در جام حذفی کارنامه خوبی داشته است. بازیکنان همانگیزه بالایی دارند تا در این رقابتها نتیجه بگیرند، جام حذفی فرصت خوبی است تا بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم. تلاش میکنیم تا خود را به فینال مسابقات برسانیم و در صورت امکان یا از طریق جام حذفی و یا لیگ برتر راهی آسیا شویم.