به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، ده‌ها تروریست با حمله به اردوگاه آوارگان فلسطینی در «التضامن» در جنوب دمشق با مقابله گروه‌های مردمی مواجه شدند که تعداد زیادی کشته و زخمی به همراه داشته است.

یک منبع در جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین تأکید کرد: با عقب نشینی گروه‌های مردمی از «شارع العروبه» و «شارع لوبیه» حدود ۶۰۰ تروریست از منطقه تضامن وارد اردوگاه یرموک شدند که منجر به درگیری با گروه‌های مردمی شد و درگیری‌ها هنوز ادامه دارد.

به گفته شاهدان عینی، تروریست‌ها شهروندان سوری را هدف قرار داده‌اند که منجر به کشته شدن ده‌ها غیر نظامی شده است و همچنین تروریست‌ها اقدام به اعدام خیابانی چند تن از شهروندان سوری کرده‌اند و تعداد زیادی از مردم به سوی منطقه‌های امن پناه برده‌اند و بیمارستان «الباسل» نیز به دلیل ناتوانی در پذیرش تعداد زیاد کشته‌ها و زخمی ها بسته شده است.

از سوی دیگر اخبار ضد‌ونقیضی از حمله جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش سوریه به اردوگاه یرموک به منظور جلوگیری از پیشروی تروریست‌ها به مناطق امن، منتشر شده است.

پیشتر نیز درگیری میان گروههای مردمی و تروریستها در منطقههای التقدم و العروبه گزارش شده بود و انور رجا عضو جبهه خلق برای آزاد سازی فلسطین، خبرهای شبکه العربیه درباره حمله افراد مسلح به اردوگاه را تکذیب کرده بود.