افکارنیوز

: شاید در ابتدای روز افکار پراکنده و آشفته ای داشته باشید اما تا بعدازظهر این آشفتگی برطرف خواهد شد. احساساتتان پایدارتر خواهد شد و نظم بیشتر برای اتمام کارهای خود پیدا خواهید کرد.


فال روزانه متولدین فروردین

روز پر تنشی را پیش رو خواهید داشت. اما این وضعیت تا غروب بیشتر ادامه ندارد و پس از آن، هنگام شب دوباره آرام خواهید بود. پس بهتر است انجام کارهایی که به نظم و تمرکز نیاز دارند را تا دم غروب به تعویق بیندازید. در ساعات پایانی روز، همه چیز بهتر خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: شاید تصور کنید که نامزدتان شما را نادیده می گیرد اما خیالتان جمع باشد که اینگونه نیست. برخلاف آنچه به نظر می رسد، او توجه خود را به فرد دیگری معطوف نکرده است. آیا قانع نشده اید؟ خودتان به زودی وقتی که او یک سوپرایز بزرگ برای شما داشت، به این نتیجه خواهید رسید و متوجه می شوید که چقدر برای نامزدتان ارزش دارید.

پیش بینی شغل شما: اعتماد به نفس و احساسات خوبی دارید. از این موقعیت روحی که به وجود آمده است برای پیشبرد کارهای عقب مانده و حل مشکلات کاری استفاده کنید. پیشرفت های کاری امروز برایتان بسیار ارزشمند هستند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز خیلی شاد خواهید بود. البته به محض غروب کردن خورشید، کنار آمدن با مسایل کمی برایتان دشوار می شود. سعی کنید چندان به حرف مردم بها ندهید و برای چند روز آینده خود برنامه ریزی کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز باید قدم های بزرگی در جهت رابطه خود بردارید. این قدم می تواند در راستای شروع یک رابطه جدید یا رابطه ای باشد که در حال حاضر درگیر آن هستید. باید دیدگاه خود را تغییر دهید.

پیش بینی شغل شما: شاید روش کاری شما با دیگران فرق داشته باشد اما به این معنا نیست که روش شما درست و کار آنها اشتباه است. بدانید که قضاوت در مورد دیگران می تواند منجر به عصبانیت یا ناامیدی بشود. کاری به کار دیگران نداشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

سعی کنید امروز از زیاده گویی و احتمالا دروغ گویی بپرهیزید. بعد از غروب آفتاب، می توانید با خیال راحت تر در مورد افکار خود صحبت کنید. ممکن است امروز شرایط بر وفق مراد نباشد و برخی احساسات و محدودیت ها، شرایط نه چندان جالبی را برایتان به وجود بیاورند. بهتر است به آنها بها ندهید و از این افکار منفی دوری کنید.

پیش بینی روابط شما: اگر رابطه شما با نامزدتان طوری شده که چندان آن را درک نمی کنید، بهتر است برخی از شک های خود را کنار بگذارید. کائنات امروز این قدرت را به شما می دهند تا بتوانید احساسات خود را بیان کنید. اگر به دنبال اعتماد واقعی باشید، می بینید که عواطفتان چگونه در آن مسیر حرکت خواهند کرد.

پیش بینی شغل شما: همه افکار چند هفته گذشته را دور بریزید. سعی کنید ورزش کنید. امروز در انجام ورزش های گروهی از هر نوعی که باشد موفق خواهید بود. احساس ناامیدی بسیاری در وجود شماست. اکنون زمان آن رسیده که آنها را به دست فراموشی بسپارید.

فال روزانه متولدین تیر

بگذارید طبیعت شاد شما امروز خودنمایی کند. امروز اوضاع روحیتان به گونه ای است که نمی توانید به راحتی احساسات خود را بیان کنید. توجه خود را به درون خود معطوف کنید و باور کنید بدون نیاز به اثبات چیزی، می توانید در بالاترین درجه از عزت نفس باقی بمانید.

پیش بینی روابط شما: امروز این شانس را دارید تا عمق بیشتری به روابط خود ببخشید. امروز بیشتر تمایل دارید به جای درگیر شدن با مسایل احساسی، در مورد آنها صحبت کنید. البته این را هم نمی توانید انکار کنید که دوست دارید نامزدتان به شما بیشتر نزدیک شود. اگر با تفکر درست قدم بردارید، به این خواسته خود خواهید رسید.

پیش بینی شغل شما: انرژی دوباره کسب کرده اید. نیروی زیادی درون شما وجود دارد. از این انرژی در جهت انجام کارهای خود استفاده کنید. شاید زمان آن رسیده تا برای اثبات عقاید خود وارد عمل شوید.

فال روزانه متولدین مرداد

شاید در ابتدای روز افکار پراکنده و آشفته ای داشته باشید اما تا بعدازظهر این آشفتگی برطرف خواهد شد. احساساتتان پایدارتر خواهد شد و نظم بیشتر برای اتمام کارهای خود پیدا خواهید کرد. برای چند روز آینده خود برنامه ریزی کنید و ببنید چه کارهایی می توانید انجام دهید. طوری برنامه ریزی نکنید که باشکست مواجه شود به اندازه توان خود از خود انتظار داشته باشید.

پیش بینی روابط شما: از شور و هیجان خود لذت می برید اما کمی هم به کیفیت رابطه عاطفی خود مشکوک هستید. امروز این شانس را دارید تا فردی را بهتر بشناسید.

پیش بینی شغل شما: امروز در موقعیت بسیار قدرتمندی قرار دارید. حتی اگر سرکار نباشید، باز هم فکرتان درگیر مسایل کاری است. برای آینده برنامه ریزی کنید. بهتر است امروز کمی در مورد اولیت های کاری خود تجدید نظر کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

تا می توانید از احساسات خوبی که در ابتدای روز دارید استفاده کنید زیرا بعدازظهر احساس خوبی برای معاشرت با دیگران نخواهید داشت. از این وضعیت برای حل مسایل پیش روی خود استفاده کنید. شما قدرت و نیروی کنار آمدن با هر شرایطی را دارید. سعی کنید با آرامش و فکر درست، موانع سر راه خود را بردارید.

پیش بینی روابط شما: امروز یکی از بهترین روزها برای شماست. اگر با فرد خاصی قرار دارید سعی کنید بهترین لباس ها و جواهرات خود را بپوشید. پوشش زیبای امروز شما می تواند شما را به چیزهایی که می خواهید برساند.

پیش بینی شغل شما: دیگران شما را از نظر کاری تحت فشار خواهند گذاشت. آنها شما را مجبور می کنند تا کارها را سریع تر پیش ببرید در حالیکه می خواهید با آرامش کارهای خود را انجام دهید. اجازه ندهید دیگران کنترل کارهای شما را به دست بگیرند. کار خودتان را بکنید.

فال روزانه متولدین مهر

در ابتدای امروز کارها چندان خوب پیش نمی روند اما هر چه جلوتر می روید کارها آسان تر می شوند و کنترل بیشتری روی امور دارید. امشب راحت تر می توانید با مشکلات کنار بیایید و در مورد احساسات خود صادق تر خواهید بود.

پیش بینی روابط شما: بهترین لباس های خود را بپوشید و خود را برای یک بعدازظهر عالی آماده کنید. کائنات این جرات و فرصت را به شما می دهد تا در مورد کارهایی که همیشه از انجام آنها خجالت می کشیدید، قدم پیش بگذارید. پس بهتر است امروز در خانه نمانید.

پیش بینی شغل شما: دلتان را به دریا بزنید. با این کار دری باز می شود و شما با انسان ها، مکان ها و موقعیت های جدید روبه رو خواهید شد. در ارتباط برقرار کردن با دیگران پیش قدم شوید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز تصمیم گیری در مورد کارها کمی برایتان دشوار خواهد بود. سعی کنید در مورد مسایل مالی یا املاک تصمیم گیری قاطعی نداشته باشید. بیشتر به افکار خود تمرکز کنید تا پاسخ های لازم را به دست بیاورید. درباره احساسات خود واقع گراتر باشید. شاید امروز ارتباط برقرار کردن با یک فرد خاص برایتان مشکل باشد.

پیش بینی روابط شما: نحوه قرارگیری ستارگان برای شما نشان می دهد که طعم زندگی برای شما شیرین خواهد گردید. اگرچه هیچ کس تاکنون شما را متهم به فریبکاری نکرده است، شما تمایل به این دارید که آن چه را که می خواهید با ایجاد این احساس که دیگران شما را به این امر متهم کرده اند به دست آورید. اما امروز شما نیازی به این کار ندارید و به آسودگی می توانید آن چه را که می خواهید طلب کرده و بدست آورید.

پیش بینی شغل شما: افکار کاری را از سر خود بیرون کنید. فکر کردن به مسایل کاری فقط موجب عصبانیت و ناامیدی شما می شود. اگر امروز مجبور هستید سرکار بروید، سعی کنید تا حد امکان با دیگران در تماس نباشید. احتمال اینکه با دیگران درگیر شوید وجود دارد.

فال روزانه متولدین آذر

شاید امروز برقراری ارتباط نزدیک با دیگران برایتان کمی دشوار باشد. بنابراین، سعی کنید خود را از این طرز فکر رها کنید تا اوقات خوبی داشته باشید. نظم و ترتیب بیشتر به کارهای خود ببخشید. بعد از غروب آفتاب، فعال تر و پر انرژی ترخواهید بود. سعی کنید به فردی که بیش از همه به او اعتماد دارید و برایتان عزیز است، نزدیک تر شوید.

پیش بینی روابط شما: امروز می توانید هرکاری دوست دارید انجام دهید. اما در روند پیشبرد کارهایی که می خواهید، ممکن است فراموش کنید که آیا اطرافیان نیز چنین چیزی می خواهند یا خیر. خواسته های نامزد خود را نادیده نگیرید چون ممکن است بعدها او را به خاطر اشتباهات خود از دست بدهید.

پیش بینی شغل شما: امروز این آمادگی را دارید تا قدم بعدی را بردارید و از اینکه خود را به دنیا نشان دهید نمی ترسید. نیروی بسیار خوبی در چنین اعتماد به نفسی نهفته است. آن را در آغوش بگیرید و کارهایتان را به بهترین نحو پیش ببرید.

فال روزانه متولدین دی

احتمالا امروز کارهای بسیاری سرتان ریخته است. اما شما توانایی انجام چند کار همزمان را دارید و می توانید به خوبی از عهده انجام تک تک آنها برآیید. هر چه روز بیشتر پیش می رود، انجام کارها و ارتباط برقرار کرن با افکارتان برایتان دشوارتر خواهد بود. به نوعی باید گفت انرژی خود را از دست می دهید. اما دست از تلاش برندارید.

پیش بینی روابط شما: امروز این شانس را دارید تا رابطه خود را با فردی که با او دچار مشکلات عاطفی شده بودید، بهتر کنید. خیلی خوب است که امروز با هم در مورد مسایل پیش آمده صحبت و آنها را برطرف کنید. اما پیش از آن بد نیست شما کمی زمینه را برای چنین صحبتی هموار کنید. امروز همه نیروهای آسمانی در این راه به شما کمک خواهند کرد.

پیش بینی شغل شما: به دیگران نشان دهید که در مواقع لزوم، خیلی هم جدی هستید. اجازه ندهید دیگران هرطور می خواهند با شما رفتار کنند. اگر اکنون این اجازه را به آنها بدهید، بعدها نیز شاهد رفتارهای بدی از طرف آنها خواهید بود.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شاید همچون یک ماهی بیرون مانده از آب کمی بی قرار باشید اما با غروب آفتاب ناگهان همه بی تابی ها از بین می روند و دوباره آرامش خود را به دست خواهید آورد. آخر وقت امروز متوجه می شوید که دیگران خیلی به رفتارهای شما دقت می کنند و حساس شده اند. سعی کنید در خانه در کنار کسی بمانید که دوستش دارید. به خودتان استراحت دهید و برای هفته پیش رو برنامه ریزی کنید.

پیش بینی روابط شما: فکر نکنید که امروز می توانید با کوچک ترین اشاره ای توجه نامزدتان را به خود جلب کنید. باید بدانید اگر می خواهید رابطه تان در مسیری حرکت کند که شما دوست دارید، با جادو و نیروهای ماورایی نمی توانید آن را به دست بیاورید. مساله ای که در اینجا باید به آن توجه داشته باشید، صادق بودن، اول با خود و بعد با نامزدتان است.

پیش بینی شغل شما: امروز چه سرکار باشید یا نباشید، با مشکلات کاری مواجه خواهید بود. این مشکل به پشتوانه فکر درست و توجه شما حل خواهد شد. پس اکنون به آن توجه کنید تا روز خوبی در پیش داشته باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر امروز را به دوبخش تقسیم کنیم، ابتدای آن برای شما بهتر از انتهای آن پیش خواهد رفت. در ساعات اولیه صبح احساس ریلکس بودن و آرامش بیشتری دارید اما هر چه به جلو پیش می روید و به غروب می رسد، این آرامش کمرنگ تر می شود. اما ناامید نشوید و بدون برنامه ریزی برای چند روز آینده خود به رختخواب نروید.

پیش بینی روابط شما: امروز این اشتیاق را دارید تا نظر یک فرد خاص را به خود جلب کنید. شاید از امتحان کردن روش های مختلف که نتیجه ای در بر نداشته اند، خسته شده باشید اما همچنان مصمم هستید که راه دیگری را امتحان کنید. شاید بهتر باشد کمی روش خود را تغییر دهید. سپس روی ترس های خود در مورد احساساتتان تمرکز کنید. شاید موفق شدید.

پیش بینی شغل شما: از اینکه مقابل دیگران قرار بگیرید نمی ترسید. این خیلی خوب است! با تکیه به اطلاعاتتان، حرف خود را مطرح کنید. شاید چنین روشی آنها ر ناراحت کند اما مصلحت شما و آنها در این است. از بیان حقیقت خجالت نکشید.