به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، حمید رسایی، نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اظهارات امروز خود درخصوص دیدار انتخاباتی علی مطهری و تعدادی از اعضای فراکسیون رهروان ولایت گفت: خود آقای مطهری مساله برگزاری جلسه را امروز به برخی از نمایندگان گفته بود و حتی آقای قدرت الله علیخانی هم با یکی از همکاران مطرح کرد که اگر آقای مطهری به وی درمورد این جلسه اطلاع می داد، خود آقای علیخانی مقدمات این جلسه را فراهم می کرد.

وی با بیان اینکه ظاهرا این جلسه توسط تیمورعلی عسگری، نماینده سابق مشهد هماهنگ شده است، افزود: من بعدها متوجه شدم که این دیدار محرمانه بوده است و در مصاحبه ای که با یکی از رسانه ها داشتم در لابه لای صحبت هایم این مساله را مطرح و خیلی عادی با این موضوع برخورد کردم و فکر نمی کردم این موضوع از نظر آقای مطهری محرمانه باشد.

رسایی در پاسخ به این سئوال که از چه منبعی در خصوص نظر علی مطهری در مورد کاندیداتوری هاشمی با خبر است، گفت: اصل خبر درست است و قرار بوده که آقای مطهری از اقای هاشمی برای کاندیداتوری دعوت کند، زیرا آقای مطهری اعتقاد دارند که آقای هاشمی یک فرد متعادلی است که با آمدنش می تواند فضای سیاسی کشور را تعدیل کند و این موضوع را هم در محافل خصوصی به راحتی بیان می کند و قرار بود با همین استدال ها از آقای هاشمی دعوت کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا موضوع کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی به صوت علنی مطرح نشده است، بیان داشت: قرار بود که در جلسه محرمانه این موضوع را مطرح کنند و اگر مقدمات فراهم شود این مساله را علنی نمایند.

نماینده مردم تهران در پاسخ به اینکه از چه منبعی با خبر بوده است که تعدادی از اعضای فراکسیون ولایت با هاشمی دیدار دارند، بیان داشت: من بیان کردم که تنها برخی از اعضای فراکسیون با هاشمی دیدار دارند و آقای مطهری هم بارها اعلام کردند که عضو فراکسیون رهروان ولایت هستند و آقای لاریجانی هم بارها اعلام کرده اند مجلس اصلاح طلب ندارد و چند نفری که با ایشان می خواهند بروند هم عضو این فراکسیون بودند.

وی در پایان با اصرار بر تایید خبر دیدار انتخاباتی علی مطهری با هاشمی رفسنجانی بیان داشت: آقای مطهری جزو چهره های شاخص فراکسیون رهروان ولایت است اما اگر می دانستم که این موضوع محرمانه است آن را مطرح نمی کردم البته هنوز هم معلوم نیست که این موضوع منتفی شده باشد.

وی تصریح کرد، قاعدتا با تکذیب فراکسیون رهروان ولایت، این فراکسیون دیداری با هاشمی رفسنجانی نخواهند داشت اما تعدادی از اعضای این فراکسیون به دیدار وی خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید رسایی در گفتگو با یکی از رسانه ها از دیدار انتخاباتی علی مطهری و تعدادی از اعضای فراکسیون رهروان ولایت با هاشمی رفسنجانی خبر داده بود.


علی مطهری نماینده مردم تهران و رمضان شجاعی کیاسری سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار مهر موضوع دیدار انتخاباتی این فراکسیون با هاشمی رفسنجانی را تکذیب کردند.