مورینیو دوستت داریم، مورینیو بمان!

به گزارشافکارنیوزبه نقل از فارس، اتلیکو مادرید شب گذشته در ورزشگاه نیوکمپ در ۳۰ دقیقه ابتدایی مسابقه عالی بازی کرد؛ اما در پایان با شکست ۴ بر یک نتوانست امتیازی از این مسابقه به دست آورد تا ۱۰۰ هزار هوادار حاضر در ورزشگاه با تمسخر مورینیو یک‌صدا فریاد بزنند: «مورینیو دوستت داریم؛ مورینیو بمان!»

رئال مادرید در حال حاضر با اختلاف ۱۳ امتیاز نسبت به آبی اناری پوشان در مکان سوم جدول قرار گرفته و اتلتیکو با ۹ امتیاز اختلاف در مکان دوم است.

فالکائو اولین گل بازی را در نیوکمپ به ثمر رساند، پیش از آن در موقعیتی خطرناک توپ را به تیرک کوبید و در یک موقعیت نیز شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت. اتلتیکو بازی را بسیار بهتر شروع کرد و برتری یک بر صفر در دقایق ابتدایی بازی شایسته این تیم بود؛ اما آدریانو گل تساوی بارسا را به ثمر رساند و می‌توان گفت همین‌جا بود که بازی خوب اتلتیکو به پایان رسید. اشتباهات دفاع تیم میهمان شروع شد تا بارسا به گل دوم دست یابد که توسط بوسکتس به ثمر رسید.

بارسا در حالی پس از پایان نیمه اول به رختکن رفت که مسی بیشتر در نقش یک تماشاچی ۴۵ دقیقه اول را پشت سر گذاشت؛ اما در نیمه دوم با تمام قوا به میدان بازکشت تا گل سوم و چهارم بارسلونا را روی اشتباه گودین به ثمر برساند و تعداد گلهای خود در سال ۲۰۱۲ را به ۹۰ افزایش دهد.