نوری: مدعی درجه یک جام حذفی هستیم

به گزارشافکارنیوزبه نقل از فارس، پژمان نوری در خصوص آخرین وضعیت تیم ملوان و بازی روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس در جام حذفی صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر اظهارات وی را می‌‌خوانیم:

*ابتدا در خصوص شرایط ملوان قبل از بازی با پرسپولیس بگویید.

خوشبختانه همه چیز خوب است و بچه‌ها آماده این بازی بسیار سخت و شاید یک فینال زودرس در جام حذفی باشد اما متأسفانه شرایط جوی انزلی اصلا خوب نیست و اجازه نداد تمرینات‌مان پرفشارتر برگزار شود ولی با توجه به خواسته‌های کادر فنی صد در صد آماده بازی مقابل پرسپولیس هستیم.

* چه نتیجه‌ای را برای این بازی پیش بینی می‌کنی؟

من همیشه معتقدم نتیجه بازی‌ها در داخل میدان مشخص می‌شوند اما ما باید در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به میدان برویم و کارمان بسیار سخت است ولی چون می‌خواهیم تا دیدارهای فینال جام حذفی برویم به تهران خواهیم آمد تا پرسپولیس را حذف کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم. این برای ما بسیار مهم است و باید برای رسیدن به این هدفمان مقابل تیم خوب و پرمهره پرسپولیس بجنگیم.

* و هوای بارانی پایتخت هم به نفع شماست.

خیر. من حتی در بازی لیگ هم که مقابل پرسپولیس در استادیوم انزلی قرار گرفتیم گفتم که امیدوارم شرایطی جوی و زمین مسطح و خشک اجازه بدهد تا بازی ما مقابل پرسپولیس قشنگ تر شود. ما راضی نیستیم که هرگز در زمین گل آلود مقابل پرسپولیس بازی کنیم. اصلا چه کسی گفته از زمین گل آلود و ناهموار خوشمان می‌آید. خوشبختانه زمین آزادی نیز هرچقدر باران و برف ببارد تأثیری در کیفیتش ندارد و مطمئن باشید ملوان در زمین‌های صاف بهتر، روان‌تر و با تکنیک‌تر بازی می‌کند، اگر حاشیه سازان بگذارند.

* منظورت چیست؟ مگر چه کسی برای شما حاشیه سازی کرده؟

در آستانه بازی حساس مقابل پرسپولیس شایعاتی مبنی بر رفتن حسین هدایتی به راه انداختند، بالاخره برخی‌ها می‌دانند بازی پرسپولیس و ملوان بسیار حساس است و سعی می‌کنند از همه راه به ملوان ضربه بزنند، این یکی از راهکارها و ترفندها است. به نظرم ملوانی‌ها باید هوشیار باشند و بزرگترهای تیم اجازه ندهند در این شرایط بازیکنان تحت تأثیر این شایعات قرار بگیرند تا از لحاظ روحی و روانی ضربه بخورند. انشاءالله این راهکارها کوچکترین ضربه‌ای به پرسپولیس وارد نخواهد کرد و ما کار خودمان را برای موفقیت در جام حذفی دنبال می‌کنیم.

* پس ملوان یک مدعی اصلی در جام حذفی است.

بله، ملوان همیشه در جام حذفی مدعی بوده است. کری نمی‌خوانم اما برای قهرمانی در جام حذفی مثل همه سالها مدعی هستیم و حساب ویژه‌ای روی این جام باز کرده‌ایم.

امیدوارم خو‌ش شانس باشیم و با یک پیروزی مقابل قرمزپوشان به مرحله بعدی برویم. البته برای پرسپولیس و هوادارانش احترام خاصی قائل هستم.

* آیا برای هواداران پرسپولیس گل می‌برید؟

من کی این کارها را انجام داده‌ام؟! اصلا در قید و بند این رفتارها نیستم. این موضوعات تشریفاتی بیش نیستند که بیشتر برای گول زدن آدمهاست. مهم این است که یک بازیکن چگونه برای یک تیم زحمت می‌کشد و آیا مردم او را در ذهن خود دارند یا خیر؟

هیچ جای دنیا این جور موضوعات مرسوم نیست، اما آخر بازی از ما می‌پرسند چرا برای پرسپولیس و نیمکتش دسته گل نبردید؟!

من خاطرات خوبی با همین پرسپولیس دارم اما الان بازیکن ملوان هستم.

* فکر می کنی هواداران پرسپولیس چه رفتاری با شما داشته باشند؟

من ۴ و ۵ سال بهترین خاطراتم را با پرسپولیس و هوادارانش دارم و هیچ مشکلی با آنها ندارم. من با پرسپولیس قهرمان شدم و همیشه به این موضوع افتخار می‌کنم و برای پرسپولیس هم به عنوان هافبک این تیم از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم. این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد که همین موضوع بازی را حساس و حتی شیرین‌تر می‌کند.

*دوست داری علی کریمی بازی کند یا خیر؟

من خیلی خوشحالم که علی کریمی مصدومیتش برطرفش شده است. علی دوست خوب من است و همه مردم ایران او را دوست دارند، اما ما با کریمی و یا بدون کریمی باید پرسپولیس را ببریم. اما با توجه به هافبک های دو تیم، به نظرم سرنوشت بازی به عملکرد بازیکنان خط میانی دو تیم بستگی دارد، چون در دو تیم بازیکنان خوبی حضور دارد.

* پس بازی پرسپولیس و ملوان را می‌توان بازی جنگ هافبک‌ها نامید.

هر چه دوست دارید این بازی را نامگذاری کنید اما من امیدوارم که یک بازی جذاب و بسیار خوب را هواداران دو تیم ببینند. بالاخره جام حذفی جای هیچ اشتباهی برای ما نیست پس باید با تمام توان و بدون هیچ کاستی‌ در تهران پرسپولیس را شکست دهیم. ما اصلا به وضعیت این تیم کاری نداریم اما سعی می‌کنیم از کوچکترین اشتباهات این تیم استفاده کنیم. خوشبختانه در لیگ برتر نتایج خوبی گرفتیم و انشاءالله در جام حذفی آن را ادامه خواهیم داد.

ملوان تيمي است که هميشه بازيکنان خوبي را به فوتبال ايران معرفي کرده و اين يک افتخار است. ملوانيها در هر تيمي که باشند عليرغم اينکه قلبا ملوان را دوست دارند اما براي تيمشان چون قرارداد امضا کردند از جان مايه ميگذارند و مطمئن باشيد مکتب ملوان مکتب شجاعت، مردانگي و فوتبال سالم است. من اميدوارم که روز چهارشنبه يکي از بهترين بازيهاي جام حذفي را شاهد باشيم.