تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج

به گزارشافکارنیوزبه نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج روی پل آزادگان در ساعت ۶:۱۹ صبح روز دوشنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش‌نشانان ایستگاه ۲۰ و گروه نجات هشت را به محل حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که انحراف یک دستگاه سواری پراید از مسیر اولیه و برخورد آن با گاردریل سبب آسیب‌دیدگی راننده و برخورد زنجیره‌ای ۱۲ خودرو دیگر با یکدیگر شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان با تقسیم‌شدن به دو گروه عملیات نجات راننده و بازگشایی بزرگراه را آغاز کردند اظهارکرد: یک گروه از آتش‌نشانان راننده خودروی سواری پراید را خارج و در اختیار عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه قرار دادند.

ملکی ادامه‌داد: گروه دیگر نیز به طور همزمان با همکاری عوامل پلیس‌راهور ۱۳ خودرو را به حاشیه بزرگراه منتقل کرده و پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۷:۱۵ به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در جریان این حادثه تنها راننده سواری پراید مصدوم شد، گفت: خوشبختانه مورد فوتی در این حادثه گزارش نشد.

ملکی همچنین درباره وضعیت تردد در بزرگراه آزادگان نیز به ایسنا گفت: در حال حاضر مسیر بازگشایی شده و عوامل پلیس راهور مشغول بررسی علت قطعی وقوع این حادثه هستند.