سردار رحیمی: افزایش محدوده طرح ترافیک نداریم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، سردار حسین رحیمی درباره تمهیدات پلیس برای کاهش آلودگی هوای پایتخت اظهار داشت: همانند گذشته پلیس با خودروها و موتورسیکلتهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد و آنها را اعمال قانون و توقیف می کند. ضمن اینکه خودروهای فرسوده نیز حق تردد نداشته و از سوی پلیس اعمال قانون می شوند.

وی با اعلام اینکه بیش از یکصد هزار خودرو فرسوده در تهران تردد می کنند، تاکید کرد: بخشی از این خودروها در ناوگان حمل و نقل عمومی فعال هستند. امروز در پایتخت ۱۷ هزار تاکسی فرسوده و تعداد زیادی اتوبوس فرسوده همچنان فعال هستند که با همکاری دستگاهها باید از تهران خارج شده و خودروهای جدید جایگزین شود.

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد همانند گذشته، گفت: هیچ برنامه ای برای گسترش محدوده طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد نداریم و در روزهای آینده این طرح ها به صورت عادی اجرا می شوند.

رحیمی از برخورد با خودروهایی که به علت خرابی یا تصادف مسیرها را مسدود می کنند خبر داد و افزود: پلیس راهور با خودروهایی که به علت خرابی یا تصادف مسیرهای شهری به ویژه شریانها را مسدود کنند برخورد می کند.

وی درباره تصادف زنجیره ای ۱۳ خودرو در اتوبان تهران - کرج گفت: این تصادف صبح امروز به علت لغزندگی سطح اتوبان رخ داد. خوشبختانه این تصادف تلفاتی نداشت و مسیر در کمترین زمان بازگشایی شد.