به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، مجید ناصری اظهار داشت: از کار سالمی راضی بودیم و می‌خواستیم در تیم بماند ولی به دلیل مشکلاتی که داشت مجبور به استعفا شد.

وی در پاسخ به این سئوال که از چه مشکلاتی صحبت می‌کنید، گفت: هیچ مشکلی بین ما نبود. مشکلات وی شخصی بود و شرایطی برایش به‌وجود آمد که مجبور به استعفا شد.

مدیرعامل یادآوران شلمچه تصریح کرد: روز جمعه جلسه‌ای داشتیم که او را در تیم نگه داریمو آن جلسه چند ساعت هم به طول انجامید ولی نتوانستیم وی را راضی کنیم و ما هم مجبور شدیم استعفایش را قبول کنیم.

وی بیان کرد: هرچند وی از سمت سرمربیگری تیم رفت ولی از او تقاضا کردیم که به عنوان مشاور فنی در کنار تیم بماند و او نیز پیشنهاد ما را پذیرفت.

ناصری اظهار داشت: این اتفاق به صورت ناگهانی رخ داد ولی ما به سرعت با چند مربی صحبت کردیم و سه گزینه را به بنیاد شهید معرفی کردیم که یکی را انتخاب کند که به احتمال زیاد تا فردا تکلیف سرمربی مشخص می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال یادآوران شلمچه نماینده خوزستان در لیگ دسته یک کشور است. این تیم هم اکنون با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم گروه ب این رقابتها قرار دارد.