به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، اولین نشست مشترک شورای نظارت در صداوسیما با عزت‌الله ضرغامی و معاون سیاسی وی برای برنامه‌ریزی‌های تبلیغات انتخاباتی یازدهمین دوره ریاست جمهوری عصر امروز برگزار شد.

در این جلسه که در محل شورای نظارت بر صداوسیما برگزار شد، حجت‌السلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس این شورا بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات آینده ریاست جمهوری تاکید کرد.

وی متذکر شد: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده‌اند، حضور حداکثری مردم در انتخابات با رعایت قانون و حقوق کلیه گروه‌های قانونی کشور مهمترین هدف نظام اسلامی است.

رئیس شورای نظارت بر صداوسیما گفت: رسانه ملی که همواره مهمترین مسئولیت را در اطلاع رسانی و ایجاد شور و شوق انتخاباتی میان مردم بر عهده داشته و آن را به خوبی انجام داده این بار نیز مهمترین وظیفه را در این عرصه بر عهده دارد.

در این جلسه سایر اعضای شورای نظارت بر سازمان صداوسیما نیز سؤالاتی در خصوص برنامه‌های رسانه ملی بخصوص در زمینه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم مطرح کردند.

سیدعزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما با ارائه گزارش مشروحی از برنامه‌ریزی‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای انجام شده در این سازمان برای انتخابات آینده گفت که در این انتخابات مهمترین دغدغه رسانه ملی رعایت اصول و منویات رهبر معظم انقلاب در مشارکت حداکثری مردم و ایجاد فضای سالم برای رقابت‌های انتخاباتی است.

در این جلسه همچنین آخوندی معاون سیاسی سازمان صداوسیما که ریاست ستاد انتخابات رسانه ملی را نیز عهدهدار است گزارش مشروحی از برنامههای پیش بینی شده برای تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ارائه کرد.