فارس: بسيج دانشجويي ۸ دانشگاه تهران با صدور بيانيهاي مردم تهران را به راهپيمايي در حمايت از قيام مردم مصر و ساير كشورهاي اسلامي پس از اقامه نمازجمعه فردا فراخواند.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران و علوم‌پزشکی تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، خواجه‌نصیرالدین طوسی، علم‌و‌صنعت، علامه‌طباطبایی، شهید بهشتی و امام صادق(ع) با صدور بیانیه مشترکی، با حمایت از قیام مردم مصر و دیگر کشور های اسلامی اعلام داشتند: " پس از نمازجمعه فردا به امامت ولی ‌امر مسلمین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از درب خیابان قدس دانشگاه تهران تا میدان فلسطین راهپیمایی می‌کنند ".

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" وَمَثلُ کَلِمَةٍ خَبِیثَةٍ کَشَجَرَةٍ خَبِیثَةٍ اجْتُثَّتْ مِن فَوْقِ الأَرْضِ مَا لَهَا مِن قَرَارٍ یُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَفِی الآخِرَةِ وَیُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِینَ وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاء "(ابراهیم ۲۶-۲۷)

" شکى نیست که براساس حقایقى که خداى متعال تقدیر کرده است، خاورمیانه‌ جدید شکل خواهد گرفت و این خاورمیانه، خاورمیانه‌ اسلام خواهد بود ". امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)

ملت ظلم‌ستیز ایران

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که منادی ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار بوده است شاهد حرکتی عظیم در میان امت‌های مسلمان که سال‌ها یوق استعلا‌طلبی غرب و رژیم غاصب صهیونیستی را بر گردن داشتند، بوده‌ایم.

این بیداری همگانی ملت‌ها بار‌ها و بارها از جانب امام امت و رهبر انقلاب تاکید شده بود که اکنون زمان به بار نشستن آن فرار رسیده است. دیگر مردم مسلمان حاضر به تحمل دیکتاتور بزرگ - آمریکا - و اذناب و دست نشانده‌هایش در کشورهایشان نیستند و به تاسی از انقلاب اسلامی ایران به پا خواسته‌اند و با حضور در خیابان‌ها مشت‌های گره کرده‌شان را به دهان سران خیانتکارشان که در طول حکومت غاصبانه‌شان امنیت جرثومه فسا‌د و غده سرطانی عالم را تضمین کرده‌اند زده‌اند.

موضع‌گیری‌های متزلزل و دو‌گانه غرب در این باره نشان از تضعیف و فرو‌پاشی پایه‌های نظا‌م استکباری در منطقه است که مصداقی است عینی بر آیه شریفه " فاما الزبد فیذهب جفاء ".

ما دانشجویان مسلمان از عموم مردم ایران که همواره در خط مقدم جبهه نبرد حق علیه باطل به دفاع از مستضعفین مقابل مستکبرین عالم پرداخته‌اند، دعوت می‌کنیم که در راه شکل‌گیری خاورمیانه جدید که به فرموده مقام معظم رهبری خاورمیانه اسلامی خواهد بود با شرکت در راهپیمایی بعد از نمازجمعه این هفته به امامت ولی امر مسلمین جهان که از درب خیابان قدس دانشگاه تهران آغاز می‌شود و با تجمع در " میدان فلسطین " ادامه می‌یابد نقش خود را در جهت حمایت از نهضت بیداری مردم مصر و دیگر کشورهای اسلامی ایفا کنند.

به اميد آنكه گامي در خيزش جهاني براي آمادگي ظهور منجي بشريت حضرت صاحب الامر و الزمان ارواحنا له الفدا بر داشته باشيم.