به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، مهرداد پولادی در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات غرب آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: هدف‌مان این بود در رقابت‌های غرب آسیا قهرمان شویم اما متاسفانه نتیجه نگرفتیم و حذف شدیم.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها دستاوردهای خوبی برای فوتبال ایران داشت، تاکید کرد: مهمترین این دستاوردها، تجربه خوبی بود که بازیکنان جدید و جوان دعوت شده به تیم ملی به دست آوردند. مطمئن باشید بازیکنان تیم حاضر در رقابت‌های غرب آسیا می‌توانند در سالهای آینده پشتوانه خوبی برای فوتبال ملی ایران باشند.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: یکی دیگر از مزایای حضور در این دوره از رقابتهای غرب آسیا این بود که همه بازیکنان دعوت شده، در هر سه بازی تیم ایران به میدان رفتند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه در بازی با بحرین با اینکه این تیم ۱۰ نفره شده بود، بسیار بدشانس بودیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. قطعا اگر بحرین را می‌بردیم الان به مرحله بعد صعود کرده بودیم.

پولادی با تاکید بر اینکه دو مشکل اساسی تیم ملی فوتبال ایران، در تیم شرکت کننده در غرب آسیا هم دیده می‌شد، افزود: متاسفانه هنوز مهاجمان‌مان در نواختن ضربات آخر تمرکز لازم را نداشته و فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهند. هنوز ما مهاجم نوک کلاسیک در سطح علی دایی و یا وحید هاشمیان نداریم.

وی در این مورد تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات تیم ملی فوتبال ایران که هنوز حل نشده، تمرکز نداشتن بازیکنان تیم در هنگام ضربات ایستگاهی و آزاد حریفان است که این موضوع نیز هرچه سریعتر باید حل شود. البته به اعتقاد من بازیکنانی باید در باشگاه‌ها روی این موضوع بیشتر کار کنند.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ناکامی تیم ملی در غرب آسیا نباید باعثناامیدی هواداران تیم ملی شود، ادامه داد: هنوز هم اعتقاد دارم سرنوشت صعود ما به رقابت های جام جهانی دست خودمان است چون هنوز سه بازی دیگر پیش رو داریم. مطمئن باشید ما اگر بتوانیم شش امتیاز را مقابل تیم های لبنان و قطر بدست آوریم قطعا سعود خواهیم کرد.

وی در خصوص تغییرات کادر فنی پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: باید از یحیی گل محمدی حمایت همه جانبه شود ضمن اینکه من اعتقاد دارم مسئولیت نتایج بدی که پرسپولیس در نیم فصل اول به دست آورد فقط به یک فرد خاص باز نمی گردد بلکه همه اعضا و عوامل تیم بر این موضوع دخیل بوده اند حتی خود ما بازیکنان.

پولادی در مورد کسر ۱۰ درصد از قرارداد خود توسط باشگاه پرسپولیس گفت: کمیت انضباطی باشگاه پرسپولیس به دلیل آنکه من علیه سرمربی مصاحبه کرده ام مرا جریمه کرد که طبق این جریمه ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد من کسر خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این خصوص من اشتباه کرده ام و تابع تصمیم کمیته انضباطی باشگاه هستم چون این جریمه حقم بود.