به گزارش افکارنیوز، فارس و به نقل از ساکروی، سر الکس فرگوسن ۷۰ ساله که اکنون ۲۶ سال است هدایت شیاطین سرخ را بر عهده دارد، بارها از ژوزه مورینیو و جوزپه گواردیولا تعریف و اعلام کرده آنها شایسته آن هستند که در اولدترافورد جانشین وی شوند.

این ۲ مربی که اکنون نامزد دریافت جایزه بهترین مربی سال هستند، بار دیگر مورد تمجید پیرمرد اسکاتلندی قرار گرفته‌اند.

فرگوسن در این مورد گفت: ژوزه مربی بسیار هوشمندی است. او کاریزمای بالایی دارد. تمامی بازیکنانش فقط برای او بازی می‌کنند. او مرد خوش‌تیپی هم هست. تصور می‌کنم من نیز بیشتر ویژگی‌هایی که نام بردم را دارم ولی به اندازه او خوش‌تیپ نیستم. او اعتماد بسیار بالایی به خودش دارد. به همه می‌گوید ما قهرمان می‌شویم و خودش را آقای خاص می‌نامد. من هیچ وقت به شاگردانم نمی‌گویم در این بازی پیروز خواهیم شد. نمی‌دانم، شاید این کار به دلیل اسکاتلندی بودنم است!

سرمربی شیاطین سرخ پس از آن در مورد گواردیولا گفت: گواردیولا شخصی است که روی من تاثیر فراوانی گذاشته است. او تغییرهای زیادی در بارسلونا ایجاد کرد. به تمام بازیکان تیمش گفته که باید سخت تلاش کنند و بلافاصله پس از آنکه توپ را از دست دادند، باید آن را پس بگیرند. آنها با تلاش بالا توانستند به چیزهای بسیاری برسند. دستاورد آنها فوق العاده بود. او سطح بازیکنانش را بیشتر از آنچه بودند بالا برد.