به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، مصطفی شکری با رد خبر شکایت " مانوئل ژوزه " از پرسپولیس به فیفا اظهار داشت: ژوزه از پرسپولیس شکایتی نکرده است بلکه فقط طی یک نامه، سئوالاتی را درباره دلایل تاخیر در حقوقش مطرح کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باشگاه با ژوزه قطع همکاری نکرده است، گفت: اگر او منافع شخصی اش را به منافع باشگاه ترجیح بدهد و شرایط باشگاه را نپذیرد، در پرسپولیس می‌ماند و از مربیان جوان از جمله یحیی گل محمدی در کنارش استفاده خواهیم کرد.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود " ژوزه آنقدر قراردادش را محکم بسته است که پرسپولیس هیچ راهی جز پرداخت تمام مبلغ قرارداد او ندارد:، یادآور شد: قرارداد را دوستان دیگر بسته‌اند ولی ما پیش از عقد قرارداد پیش بینی هایی را داشتیم که در قرارداد ژوزه لحاظ نشد!

" اگر از حضور سرمربی در تمرین یک تیم برای سه جلسه ممانعت شود، عملا آن سرمربی اخراج شده است ". شکری که با بخش خبری ۱۴:۳۰ شبکه خبر صحبت می‌کرد، درباره این قانون یادآور شد: شاید سرمربیگری در تیم تکلیف سرمربی است نه حق او! شاید سرمربی این خدمت را در یک مقطع زمانی بنا به دلایلی ارائه ندهد. این به معنای عزل او نیست. باشگاه به صراحت اعلام می‌کند ژوزه سرمربی است. حیطه وظایف سرمربی ما فقط به تیم بزرگسال محدود نمی‌شود. او در بخش فوتبال پایه هم وظایفی دارد.

شکری در پایان با اشاره به برخی اخبار مبنی بر اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه مانع حضور ژوزه در اردوی این تیم شدهاند، گفت: خبر خبرگزاریها نمی تواند مبنا باشد! باشگاه اعلام کرده است ژوزه سرمربی است.