به گزارش افکارنیوزبه نقل از سایت گل، زمان آغاز بازار نقل و انتقالات ژانویه به سرعت در حال نزدیک شدن است و هر روز به شایعات در مورد انتقالات احتمالی بازیکنان از یک تیم، به تیمی دیگر افزوده می شود. هر چقدر که به زمان شروع بازار انتقالات نزدیک می شویم شایعات رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.

شما ممکن است خبرهایی را بخوانید که باور اینکه این انتقالات ممکن است تا ۱۰ سال دیگر رخ بدهد نیز برایتان سخت باشد ولی این احتمال وجود دارد که بیشتر این انتقالات در ژانویه صورت پذیرد.

در ادامه به شایعات مبنی بر آینده ۵۰ نفر از بزرگترین بازیکنان فوتبال خواهیم پرداخت؛ می خواهیم ببینیم که چه کسانی در ماه ژانویه تیم خود را ترک خواهند کرد و مقصد احتمالی و آتی کجاست. هر روز برای شما در مورد آینده مبهم دو بازیکن شاغل در لیگ های مطرح اروپایی خواهیم نوشت. با ما باشید و شایعات مربوط به بازار نقل و انتقالات زمستانی:


۳۵ - جک باتلند - بیرمنگام

از دروازه بان جوان باشگاه بیرمنگام به عنوان یکی از آینده دارترین دروازه بانان جهان نام برده می شود. چنانچه این بازیکن پیشنهاد خوبی داشته باشد، می تواند در ژانویه این باشگاه را ترک کند.

باتلند در تمام رده های جوانان برای انگلستان بازی کرده؛ همچنین یک بازی نیز برای تیم ملی بزرگسالان انگلیس انجام داده و در این فصل نیز در تمام بازی های تیم باشگاهی اش حضور داشته.

تیم های ساوثهمپتون، اورتون و منچستر سیتی علاقمند به خرید این دروازه بان ۱۹ ساله هستند.


۳۶ - آلوارو نگردو – سویا

مشکلات مالی در باشگاه سویا می تواند این باشگاه را مجبور به فروش یکی از بهترین مهاجمان اسپانیا بکند. نگردو که در تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو حضور داشت، آینده خود را در تیم های انگلیسی می بیند. آرسنال و تاتنهام که هر دو به دنبال جذب یک تمام کننده خوب هستند، برای جذب او دست به کار خواهند شد. ناگفته نماند که قیمت پیش بینی شده این بازیکن چیزی در حدود ۱۶ میلیون پوند تخمین زده شده که باید دید آیا این دو تیم حاضر به پرداخت این مبلغ برای این مهاجم ۲۷ ساله خواهند بود یا خیر