به گزارشافکارنیوزبه نقل از فارس، مازیار زارع بعد از باخت ۶ بر صفر ملوان مقابل پرسپولیس گفت: ‌ اتفاقی بود که افتاد و ما باخت سنگینی را متحمل شدیم. نمی‌دانم باید چه صحبتی را انجام دهیم. مردم از خیلی مسائل خبر ندارند. شما امروز صفحه از روزنامه ها را نگاه کنید. روی عکس من را نصف می‌کنند و روی جلد می‌اندازند و کنار آن می‌نویسند تسویه حساب. همین موضوعات باعثمی‌شود هواداران چنین برخوردهایی کنند.

وی در مورد مصاحبه تندی که انجام داده بود، عنوان کرد: کجای مصاحبه تند بود؟ می‌توانید این موضوع را بیان کنید که بعد از زدن گل به پرسپولیس خوشحالی کردم آیا باید نقش بازی می‌کردم. برای تیم شهر خودم گلزنی کردم. آیا حق بود با من چنین برخوردی کنند؟ در آخر فصل قبل درحالی که من بازیکن آزاد بودم در لیست مازاد قرارم دادند. مگر می‌شود بازیکن آزاد را در لیست مازاد قرار داد. این کار را کردم تا بگویند تو را بیرون انداختند. ۱۵۰ میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم. آقایانی که تا دیروز به زور جلوی دوربین می‌آمدند تلفن مرا جواب نمی‌دهند.

زارع تاکید کرد: باید به اداره مالیات از جیب خودم پول بدهم. آنها نمی‌دانند که من ۱۵۰ میلیون را هنوز طلبکارم. ۱۵۰ میلیون مرا به ۱۱ میلیون کاهش دادند. مردمی که به مادر من فحش می‌دهید، آیا شما از هزار تومان خود می‌گذرید؟ من برای این مسائل خوشحالی کردم. امروز هم به من فحش دادند و مطمئن باشید هیچ اتفاقی نمی‌افتد چون رویانیان مدیرعامل این تیم است. به مادر، خواهر و همسر من فحش دادند. جام حذفی را هم که برای پرسپولیس برگزار می‌کنیم. مطمئن باشید باز هم من را محکوم می‌کنند، من مخلص آنها هستم اما چون حرف حق را می‌زنم، محرومم می‌کنند.

زارع خاطرنشان کرد: امروز پرسپولیس فوق‌العاده بود. در این موضوع هیچ حرفی نیست، بازیکنان این تیم همه رفقای من هستند، من همین جا اعلام می‌کنم که با مردم هیچ مشکلی ندارم.

وی در مورد اینکه چرا امروز کسی به نوری، اولادی و بادامکی دشنام نداد، یادآور شد: مگر به نوری سال قبل فحش ندادند؟ چون پیراهن تیمم را بوسیدم، ناراحت شدند. به خاطر آبرویی که از من بردند، خوشحالی کردم.

زارع در مورد اینکه مردم به او کم‌لطفی نکرده بودند اما چرا چنین برخوردی انجام داد، گفت: با بازیکنان که صحبت می‌کردم می‌گفتند مردم نمی‌دانستند که منظور تو از آن خوشحالی چه بوده است. من برای جواب دادن به مردم چنین خوشحالی نکردم.

وی در مورد اینکه سال قبل مقابل ملوان پنالتی نزد و در مورد مصاحبهای که قبل از پرسپولیس انجام داد، یادآور شد: اینها مسائلی است که شما دامن میزنید. وقتی که در صفحه اول تیتر میزنند، تسویهحساب همین میشود. من چنین صحبتهایی را در مصاحبهام بیان نکردم. الان هم شما همه با پرسپولیس هستید و کسی ملوانی نیست چرا که تیم ما اینجا طرفدار ندارد من هم از این موضوع نمیترسم.