به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، محمد احمدزاده پس از شکست ۶ بر صفر برابر پرسپولیس در زمان ورود به نشست خبری در مورد اینکه بازی یازده به یازده بود یا نه و بازیکنان پرسپولیس مشکلی نداشتند اظهار داشت: شما شخصیت یک خبرنگار را رسما از دست دادید و جامعه رسانه‌ای شخصیتش بالاتر از آن است که چنین سوالی بپرسد. لطفا بقیه را زیر سوال نبرید. چه کسی فکر می‌کرد ما با ۶ گل بازنده شویم. روز بد ما بود و اصلا تمرکز نداشتیم. بعد از اولین گل اتفاقاتی افتاد که در تاریخ باشگاه ما بی‌سابقه بود. درست است شکست جزیی از ورزش است ولی این باخت به هیچ عنوان نمی‌تواند واقعیت فوتبال ما را نشان بدهد. در بدترین شرایط قرار داشتیم و در هیچ زمانی در طول تاریخ باشگاه ملوان چنین باختی نداشتیم.


وی در مورد اینکه عوامل بیرونی و مصاحبه های شما در این باخت شکست دخالت داشت یا نه گفت: چنین چیزی ممکن است، من ۷ روز پیش مصاحبه کرده بودم ولی خیلی‌ها روز قبل از بازی آن را منعکس کردند. در کل تیم ملوان در مسیری قرار گرفته که هجمه و فشار از روز قبل از بازی آغاز شد و تا امروز هم ادامه داشت. تیم پرطرفدار همه جا طرفدار دارد و آنها کم هم نیستند.


احمدزاده تصریح کرد: اینگونه تعبیر کنید مگر می‌شود پرسپولیس همه جا هوادار نداشته باشد. شما می‌خواهید حرف در دهان من بگذارید که بگویید فدراسیون جزو عوامل بیرونی بوده است. اگر می‌خواهید خودتان بگویید که فدراسیون هم با پرسپولیس است این نظر شماست و تعبیر من نیست. خیلی‌ها یازده به یازده‌ نفری که من گفتم را جور دیگر تعبیر کردند و من نمی‌توانم بی‌جهت متهم شوم.


وی در مورد عملکرد داوری گفت: داوری مشکلی نداشت ولی فقط یک صحنه پنالتی روی نزهتی بود که اگر آن را می‌گرفت شرایط بازی فرق می‌کرد اما در جریان بازی ممکن است چنین اتفاق‌هایی بیفتد. ۸ بازی است سرمربی ملوان هستم و تا امروز ۷ پنالتی برای ما را نگرفته‌اند. این اتفاق برعکس ۱۰ بازی اول ملوان بود که من سرمربی نبودم. خطا روی نزهتی را پنالتی دیدیم.


احمدزاده در واکنش به حرف‌های یک خبرنگار دیگر در نشست خبری که واکنش منفی نسبت به یک خبرنگار دیگر نشان داده بود، گفت: من در شکل سوال تردید داشتم و سوالی که همکارتان از من پرسید به نظر آمد که می‌خواست شخصیت مربی را زیر سوال ببرد ولی من گفتم یک خبرنگار اینگونه سوال نمی‌پرسد. هیچ زمانی مقابل خبرنگاران قرار نگرفته‌ام و همیشه به آنها احترام می‌گذارم.


همان خبرنگار اول سوالش را مطرح کرد و احمدزاده گفت: من به شما توهینی نکردم. طرفداران پرسپولیس با حمایت خود بیشترین سهم را در برد تیم داشتند. این را با قوت تمام می‌گویم و در ادامه جام حذفی پرسپولیس قهرمان می‌شود. برای کادر فنی این تیم که جوان هستند آرزوی موفقیت می‌کنم و شک ندارم که آنها سهمیه آسیایی می‌گیرند اما تماشاگران بیشترین سهم را دارند. من امروز مقصر بودم چون می‌توانستم فوتبال بسته‌ای بازی کنم ولی ما درست مثل لیگ بازی کردیم و بیشترین تقصیر متوجه من است و لازم می‌دانم از تمام گیلانی‌های عزیز و ملوانی‌ها عذرخواهی کنم و باید بگویم که لکه شکست روی پیشانی خودم است اما این باخت باعثموفقیت ملوان در لیگ می‌شود و این نتیجه به ما خیلی کمک می‌کند. شاید این باخت کمک کند تا بهترین نتایج این سال‌ها را به دست بیاوریم.


وی در مورد اینکه چرا کنار خط نمیآمد گفت: در بیشتر مواقع خاچاطوریان لب خط میآمد.