به گزارش افكار نيوز شبكه ايران نوشت: همسر مصطفي تاجزاده در مصاحبه با يك سايت ضدانقلاب كه توسط حلقه لندن مديريت ميشود، بدون اشاره به جرم نويسندگان نامه فوق و همسويي آنان با دشمنان نظام، اين افراد را "فرزندان انقلاب " ناميده و نامه توهينآميز آنان را نشانه حسن ظن به انقلاب دانسته است.

تاج زاده یکی از مجرمان آشوب‌های خیابانی سال گذشته که به جرم هدایت کودتای مخملی علیه ایران به شش سال حبس محکوم شده است.

خانم محتشمی‌پور که چندی پیش از آمادگی شوهرش برای مناظره با حامیان نظام خبر داده بود، در ادامه مدعی شده است که " من همه این عزیزان را نه از جهتی که آقای تاجزاده همسر من است، بلکه به خاطر نفس کار ارزشمندشان قهرمانان ملی می دانم. "

همسر عضو ارشد احزاب منحله سازمان مجاهدین و مشارکت در بخش دیگری از مصاحبه خود با سایت وزیر ارشاد دولت اصلاحات، در ادعایی جالب، تاج‌زاده و دیگر مجرمان حوادثسال گذشته را افرادی خوانده که " حرکتشان را از درون نظام شروع کردند و از همان مکانیزمهای تعیین شده در قانون اساسی استفاده کردند. "

خواهر رئیس کمیته موسوم به صیانت آرای ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در سال گذشته، در پایان این گفت‌وگو، اخبار منتشر شده در سایت‌های ضدانقلاب مبنی بر تهدید آقای تاج‌زاده به پس گرفتن امضای این نامه از سوی مقامات امنیتی را رد کرده و گفته است: " در خبرها نقل شده بود که بازجوها شوهرم را تحت فشار قرار داده‌اند که شکایتشان را پس بگیرند. این طور نبوده و هیچ تماسی نداشتند و فقط دیروز زنگ زدند که باید به زندان برگردید. "

گفتنی است خانم محتشمی‌پور چندی پیش، با انتشار مطلبی در وبلاگ شخصی‌اش، علمای حوزه و دانشگاه را به " عافیت‌طلبی " و " دنیا‌خواهی " متهم کرد و از اینکه آنان از اغتشاشات خیابانی حمایت نکردند، به شدت انتقاد کرد.
وي خواهر علي اكبر محتشمي پور، مشاور ميرحسين و طراح ادعاي تقلب در انتخابات است.