به گزارش افكارنيوز به نقل از فارس، فرجالله سلحشور پس از اعلام اخباري مبني بر محكوميتش درباره فيلمنامه مجموعه تلويزيوني يوسف پيامبر(ع) نامهاي به آيتالله صادق لاريجاني رئيس قوه قضاييه نوشته كه نسخهاي از آن در اختيار خبرگزاري فارس قرار گرفته است.

سلحشور در نامه خود خطاب به آیت‌الله لاریجانی آورده است: بنده طی ملاقات حضوری به محضر آن بزرگوار و رئیس دادگستری تهران آقای آوایی و آقای حمیدیان و نیز دادستان تهران آقای جعفری دولت آبادی مطالبی را در خصوص اتهام سرقت ادبی که از ناحیه آقای شهاب الدین طاهری به بنده وارد شده مطرح کردم.

متاسفانه از بازخورد این مطلب چنین برمی‌آید که مسئولان محترم قوه قضاییه دچار سوءتفاهم شده‌اند. بنده به دنبال پارتی‌بازی نیستم و شما را هم اهل آن نمی‌دانم. بنده به دنبال ارفاق و گذشت و بخشش هم نیستم، چرا که گناهکار را می‌بخشند، از خطای مجرم می‌گذرند که من مجرم نیستم.

در این نامه آمده است: عزیز بزرگوار بنده فقط دادگاه و محاکمه می‌خواهم و لاغیر. محاکمه‌ای عادلانه، نه آنگونه که سابق توسط قاضی حسینیان در غیاب بنده اتفاق افتاد. من اگر مجرم هستم باید محاکمه‌ و مجازات شوم و اگر نیستم در دادگاه باید تبرئه و از من اعاده حیثیت شود. اگر پرونده مسکوت بماند دشمنان فرهنگی این نظام بر بام رسانه‌ها و ماهواره‌ها جار خواهند زد که سلحشور با پارتی بازی و حمایت حکومت از مجازات گریخت! این نه به نفع قوه محترم قضاییه است نه به نفع بنده.

در حالي كه بنده دهها مدرك بر بيگناهي خود دارم كه تاكنون فرصت ارائه نيافتهام. از آن مقام محترم استدعا دارد اگر قصد مساعدت به بنده را داريد دستور فرماييد كه پروندهاي براي دادرسي به دادگاه فرستاده شود و محاكمه نيز علني و در حضور ارباب مطبوعات برگزار شود.